18 Чер 2024, 14:20

«Чи може твій Apple це зробити?»: Джейден Сміт показав переваги Samsung за допомогою яблука

Кілька тижнів тому реклама Apple з гідравлічним пресом, який розчавлює різноманітні предмети, викликала невдоволення серед креативної спільноти і користувачів соцмереж.

Компанія негайно вибачилась, проте це не завадило її конкуренту, Samsung, потролити Apple та випустити дотепну рекламу для просування власного планшета Samsung Galaxy Tab S9 Ultra.

І, схоже, Samsung нарешті вирішив перетворити цю маленьку сварку на справжній інструмент маркетингової комунікації — і тепер представив нову кампанію з актором та репером Джейденом Смітом і… яблуком.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У серії відеороликів корейський бренд вкотре дражнить Apple, демонструючи, що його пристрої працюють краще в певних аспектах. Джейден Сміт приймає абсурдні та незвичні виклики, щоб підкреслити ексклюзивні особливості пристроїв Samsung, водночас наголошуючи на обмеженнях продукції Apple.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео