Apple розплющив різноманітні предмети, щоб показати свій найтонший продукт
08 Тра 2024, 10:51

Apple розплющив різноманітні предмети, щоб показати свій найтонший продукт

Компанія Apple представила новий планшет iPad Pro і на честь запуску випустила два ролики «Crush» та «iPad Vs. Nano: The thinnest Apple product ever».

При товщині 5,1 мм новий iPad є найтоншим продуктом технологічного титану за всю історію. Проте, багато інших речей сплющуються у надзвичайно захоплюючому відео з гідравлічним пресом від творчої команди Apple та режисерів Iconoclast Vania & Muggia.

Усі ці предмети — музичні інструменти, балончики з фарбою та техніку — представляють функціональність Reality Pro. Навіть гумові емодзі відповідають вимогам. До того ж, вони просто заслуговують на те, щоб їх розчавити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Другий ролик від агенції TBWA\Media Arts Lab та режисера BeGrizzlee Фернандо Карденаса порівняв новий iPad з вінтажним iPod Nano. Музичний плеєр колись був найтоншою пропозицією Apple, маючи товщину 5,4 мм.

Розкажіть друзям про новину