Apple розплющив різноманітні предмети, щоб показати свій найтонший продукт
08 Тра 2024, 10:51

Apple розплющив різноманітні предмети, щоб показати свій найтонший продукт

Компанія Apple представила новий планшет iPad Pro і на честь запуску випустила два ролики «Crush» та «iPad Vs. Nano: The thinnest Apple product ever».

При товщині 5,1 мм новий iPad є найтоншим продуктом технологічного титану за всю історію. Проте, багато інших речей сплющуються у надзвичайно захоплюючому відео з гідравлічним пресом від творчої команди Apple та режисерів Iconoclast Vania & Muggia.

Усі ці предмети — музичні інструменти, балончики з фарбою та техніку — представляють функціональність Reality Pro. Навіть гумові емодзі відповідають вимогам. До того ж, вони просто заслуговують на те, щоб їх розчавити.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Другий ролик від агенції TBWA\Media Arts Lab та режисера BeGrizzlee Фернандо Карденаса порівняв новий iPad з вінтажним iPod Nano. Музичний плеєр колись був найтоншою пропозицією Apple, маючи товщину 5,4 мм.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео