Чорт та його поплічники розширюють Пекло для окупантів під пісню в стилі «Satisfaction»
06 Лип 2023, 14:26

Чорт та його поплічники розширюють Пекло для окупантів під пісню в стилі «Satisfaction»

COSMOLOT презентує нову рекламну кампанію — “Гартуймо Перемогу”. Літня серія роликів від онлайн-казино продовжує комунікаційну кампанію “Нація переможців” разом з улюбленими героями українців — Чортом та його командою.

https://youtu.be/DYtIflU3Is8

У першому ролику Чорт та його поплічники активно розширюють Пекло в очікуванні нових рашистів. Протягом сезону ми побачимо романтичні вечори на фоні палаючого Кримського мосту, уроки української мови від гарячої чортиці Марини, пекельний майстер-клас з приготування картопляних драників та багато цікавого.

“Сила, витримка та сміливість українців не знають меж. Ми відкрито кепкуємо з ворога, адже очевидно — Перемога за Україною. Тому Гартуймо Перемогу разом та не забуваємо підтримувати ЗСУ” — коментує Head of Brand Cosmolot Растіслав Ріго. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як і минулі кампанії, “Гартуймо Перемогу” сповнена оптимізму, гумору та нових музичних хітів. Глядачі побачать ще більше жартів, іронії, сюрпризів та навіть людяності, але не по відношенню до ворога.

Розкажіть друзям про новину