На найвідомішій події в індустрії дизайну та декору Maison & Objet у Парижі українська компанія Rekava презентує cвій стенд.
Rekava представить свічки, виготовлені в тарі з переробленої кавової гущі, що після свого згорання «реінкарнуються» в чорнобривці.
Бренд першим у світі винайшов технологію виготовлення свічок у біорозкладних ємностях з кавової гущі.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Щороку українці викидають більше 70 000 тонн кавової гущі на смітник, а використовується лише 1-2%. Хоча потенціал величезний, бо кожні 2 чашки еспресо = одна нова свічна ємність.
Юрій Тустановський
CEO Rekava
Але головна ідея компанії була у тому, щоб об’єднати символічні запахи всіх українських обласних центрів та Криму — від Дніпра до Львова, від Полтави до Києва — у великій колекції свічок з метою нагадати українцям, наскільки рідним, ностальгічним та важливими є кожне з цих міст. Особливо на фоні «наративів» про можливі територіальні поступки.
А от спеціально для Maison & Objet ми вперше готуємо колекцію свічок з символічними ароматами світу: наприклад, Париж з ароматом лілії чи Амстердам з ароматом тюльпанів.
Юрій Тустановський
CEO Rekava