Liquid Death, який давно зіткнувся з проблемою асоціації бренду з давно відомим холодним чаєм у банках, звернувся за допомогою до невеликого містечка в Небрасці, щоб повалити свого Голіафа.
Тому не дивно, що остання рекламна кампанія Liquid Death сміливо націлена на його головного конкурента — Arizona.
«Незважаючи на те, що Liquid Death є №1 серед чаїв в банках на Amazon, люди все одно думають про Arizona, коли йдеться про чай в банках. Тому стало зрозуміло, що для поширення інформації про те, що Liquid Death виробляє низькокалорійний чай, бренд повинен стати офіційним постачальником чаю Аризони», — каже бренд.
У своїй новій рекламі компанія відвідує округ Берт, штат Небраска, щоб поговорити з мешканцями містечка Аризона, населення якого становить 278 осіб, і переконати їх спробувати — і в кінцевому підсумку підтримати — її бренд холодного чаю в банках.
Мешканці погодилися, а точніше, керівництво міста, підтвердивши дуже пряме твердження реклами, що «Liquid Death тепер є офіційним чаєм Аризони (Небраска)». Навіть округ Берт був у захваті від цього, поділившись рекламою на своїй сторінці у Facebook.
Але рекламна кампанія була реалізована не лише завдяки «консервованому» процесу.
«Стати офіційним холодним чаєм Аризони передбачало реальні урядові процеси, включаючи офіційне голосування місцевої ради наглядачів для затвердження цього призначення, — розповів речник Liquid Death Джейк Тредо. — Цей процес є фоном для нового короткого відео у стилі документального фільму від Liquid Death».
Співробітники Liquid Death, здається, дуже вдячні за цю співпрацю, тому вони спеціально згадали «самопроголошеного мера Аризони, який демонструє свою колекцію бензопил», який з’являється у відео, а також невинну поїздку до в’язниці при суді.