Champions make changes: благодійний проєкт Еліни Світоліної отримав нову айдентику
23 Кві 2024, 12:02

Champions make changes: благодійний проєкт Еліни Світоліної отримав нову айдентику

Креативна агенція Taktika зробила ребрендинг Svitolina Foundation. Благодійний проєкт головної тенісистки України отримав яскравий новий вигляд, слоган та власного маскота. Зміни покликані привернути більше уваги до українського тенісу та збір коштів на його розвиток від міжнародних і українських партнерів.

Цього року фонду виповнюється 5 років. Ми значно розширили свої програми та активно співпрацюємо як із українськими, так і міжнародними партнерами. Ну й найголовніше, в нас є плани та амбітні цілі. Ми всією командою відчули, що нам потрібні зміни і вони мають відображатися візуально та комунікаційно. Своїм баченням ми поділилися із командою Taktika і щасливі, що наша співпраця закінчилася таким чудовим результатом.
Анна Поповченко
директорка фонду

Taktika розробила фонду нові логотип, кольори, слогани та придумала маскота. Задачею креативників було оновити айдентику та перетворити фонд на сучасний спортивний бренд, який зрезонує всім: від дітей-спортсменів до великих організацій, потенційних донорів і спортивної спільноти.

Агенція розробила впізнаваний логотип, окремі елементи якого повторюють формою тенісні м’ячики. У Svitolina Foundation з’явився власний маскот — тенісний мʼячик Світо. А також фонд отримав нові яскраві кольори, які допоможуть йому стати ближче до молодої аудиторії, але залишитись актуальним для спортивної спільноти та донорів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одним із важливих елементів нової айдентики стала типографіка. Команда Taktika підібрала шрифт, за допомогою якого комунікація залишається доступною на різних носіях: на сайті, у соцмережах, у друкованих матеріалах. 

Нам дуже приємно, що нам повністю довірилися. Ми співпрацювали зі спортивною зіркою топ-рівня, але в процесі все відчувалося дуже просто та відкрито. Команда фонду настільки щиро перейнялась результатом і створеною разом айдентикою, що нанесли новий логотип на ігрові кросівки Еліни. Тепер частинка нашого дизайну побуває на всіх головних кортах і турнірах планети.
Ілля Почкун

Глобальне завдання фонду Світоліної — вивести український теніс на новий рівень. Бути чемпіонами не лише на корті, а й у впровадженні змін в українському спорті загалом. Таке ключове повідомлення Taktika додала у лаконічний слоган: “Champions make changes”.

Розкажіть друзям про новину