Чайка заохотила шотландців виявляти рак на ранніх стадіях
08 Тра 2025, 10:46

Чайка заохотила шотландців виявляти рак на ранніх стадіях

Креативна студія AKA вкотре співпрацює з агенцією Leith та урядом Шотландії над другою частиною «Be the Early Bird» — кампанії, що заохочує раннє виявлення раку серед дорослого населення Шотландії.

Оригінальний 40-секундний ролик, випущений у 2023 році, розповідав про чарівних птахів, які борються з деякими проблемами зі здоров’ям, притаманними й людям. На щастя, кожен член зграї вжив заходів, пройшов обстеження і повернувся до свого життя.

Цього року креативна команда представила нового яскравого персонажа — енергійну чайку на набережній, яка виявила шишку на шиї. Як і інші птахи, вона одразу ж звертається по допомогу і незабаром повертається до своїх витівок.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Усвідомлюючи важливість послання, всі співробітники Studio AKA вклали всю свою енергію у цей проєкт, дотримавшись балансу між грайливою розповіддю та серйозною темою.

Розкажіть друзям про новину