Креативна студія AKA вкотре співпрацює з агенцією Leith та урядом Шотландії над другою частиною «Be the Early Bird» — кампанії, що заохочує раннє виявлення раку серед дорослого населення Шотландії.
Оригінальний 40-секундний ролик, випущений у 2023 році, розповідав про чарівних птахів, які борються з деякими проблемами зі здоров’ям, притаманними й людям. На щастя, кожен член зграї вжив заходів, пройшов обстеження і повернувся до свого життя.
Цього року креативна команда представила нового яскравого персонажа — енергійну чайку на набережній, яка виявила шишку на шиї. Як і інші птахи, вона одразу ж звертається по допомогу і незабаром повертається до своїх витівок.
Усвідомлюючи важливість послання, всі співробітники Studio AKA вклали всю свою енергію у цей проєкт, дотримавшись балансу між грайливою розповіддю та серйозною темою.