CEO Domino’s став модератором фокус-групи, щоб зустрітись з найсуворішими критиками піци
17 Чер 2024, 10:53

CEO Domino’s став модератором фокус-групи, щоб зустрітись з найсуворішими критиками піци

Мережа піцерій Domino’s має на меті завоювати найприскіпливішу аудиторію споживачів піци — нью-йоркців — і для цього залучила свого генерального директора у якості модератора фокус-групи.

Мережа запустила кампанію під назвою «The Domino’s Pizza for People Who Don’t Like Domino’s», у якій генеральний директор Рассел Вайнер працює під прикриттям з фокус-групою нью-йоркців. Вайнер, який і раніше знімався в рекламі Domino’s, просить групу уявити, що він є генеральним директором Domino’s, і запитує відгуки про фірмову піцу, і всі вони критикують скоринку як «занадто жувальну» і «занадто тістоподібну».

Потім Вінер показав піцу Domino’s у нью-йоркському стилі, випущену у квітні, яку нью-йоркці описали як те, що вони шукали.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Метт Телбот, співзасновник і головний креативний директор WorkInProgress, агентства, що розробило кампанію, описав ідею кампанії як «натхненний правдою про культуру, компанію та продукт», що деякі люди — особливо нью-йоркці — «віддають перевагу менш пухкій скоринці», ніж класичному стилю Domino’s.

«Ми знали, що піца в стилі Нью-Йорка, з її великими шматками та ідеально збалансованими скоринкою, соусом, начинкою та сиром, була улюбленою піцою Рассела, що він корінний житель Нью-Йорка, і що він не міг дочекатися, коли люди спробують її», — сказав він.

Кампанія включала в себе створення фейкової дослідницької компанії для набору 30 учасників фокус-групи, яким вона надала анкети про їхні вподобання щодо піци.

«The Domino’s Pizza for People Who Don’t Like Domino’s» триватиме на лінійному телебаченні, а також на YouTube, у соціальних мережах та на диджитал каналах до вересня.

Розкажіть друзям про новину