Мережа піцерій Domino’s має на меті завоювати найприскіпливішу аудиторію споживачів піци — нью-йоркців — і для цього залучила свого генерального директора у якості модератора фокус-групи.
Мережа запустила кампанію під назвою «The Domino’s Pizza for People Who Don’t Like Domino’s», у якій генеральний директор Рассел Вайнер працює під прикриттям з фокус-групою нью-йоркців. Вайнер, який і раніше знімався в рекламі Domino’s, просить групу уявити, що він є генеральним директором Domino’s, і запитує відгуки про фірмову піцу, і всі вони критикують скоринку як «занадто жувальну» і «занадто тістоподібну».
Потім Вінер показав піцу Domino’s у нью-йоркському стилі, випущену у квітні, яку нью-йоркці описали як те, що вони шукали.
Метт Телбот, співзасновник і головний креативний директор WorkInProgress, агентства, що розробило кампанію, описав ідею кампанії як «натхненний правдою про культуру, компанію та продукт», що деякі люди — особливо нью-йоркці — «віддають перевагу менш пухкій скоринці», ніж класичному стилю Domino’s.
«Ми знали, що піца в стилі Нью-Йорка, з її великими шматками та ідеально збалансованими скоринкою, соусом, начинкою та сиром, була улюбленою піцою Рассела, що він корінний житель Нью-Йорка, і що він не міг дочекатися, коли люди спробують її», — сказав він.
Кампанія включала в себе створення фейкової дослідницької компанії для набору 30 учасників фокус-групи, яким вона надала анкети про їхні вподобання щодо піци.
«The Domino’s Pizza for People Who Don’t Like Domino’s» триватиме на лінійному телебаченні, а також на YouTube, у соціальних мережах та на диджитал каналах до вересня.