Агенція Fold7 створила першу соціальну кампанію для Carlsberg UK, пропонуючи вболівальникам збірної Англії пивонепроникні капелюхи, щоб зберегти голову сухою, коли національна команда забиває гол під час цього футбольного літа.
В останні роки спостерігається значне зростання кількості «літаючих пінт» — пива, що підкидається в повітря, коли команда забиває гол. І хоча дехто насолоджується цим святом, багато хто не хоче дивитися футбол у великому натовпі, побоюючись промокнути наскрізь.
Дослідження показали, що кожного разу, коли англійська футбольна команда забиває гол на футбольному турнірі, розливається п’ять мільйонів пінт — за підрахунками, 20% вболівальників, які тримають напої в цей час, проливають частину напою. Саме цей факт і став натхненням для створення цього аксесуара.
Активація розпочалася в той самий день, коли Англія мала зіграти з Данією, а Carlsberg розмістив ролик зі своєю кепкою, натхненний телемагазинами з 90-х. Футбольним фанатам, які хочуть отримати шанс виграти одну з лімітованої серії кепок, пропонується прокоментувати соціальний пост з голом, який викликав найбільший ажіотаж.
Кампанія також включає прогнози погоди у ретро-стилі з посланням: «Безпрецедентні пивні зливи прогнозуються протягом цього футбольного літа».
Кампанія проходить в Instagram та Facebook, а Carlsberg реагує в режимі реального часу на X (Twitter) на будь-яку розмову про «літаючі пінти», спрямовуючи людей до найкращого капелюха цього літа.
Обмежена серія капелюхів також буде розіграна серед 100 щасливчиків, а також серед інфлюенсерів, які будуть просувати кампанію на своїх власних каналах.
Кампанія триватиме по всій Великобританії до початку липня.