Carlsberg створив пивонепроникний капелюх
27 Чер 2024, 12:31

Carlsberg створив пивонепроникний капелюх

Агенція Fold7 створила першу соціальну кампанію для Carlsberg UK, пропонуючи вболівальникам збірної Англії пивонепроникні капелюхи, щоб зберегти голову сухою, коли національна команда забиває гол під час цього футбольного літа.

В останні роки спостерігається значне зростання кількості «літаючих пінт» — пива, що підкидається в повітря, коли команда забиває гол. І хоча дехто насолоджується цим святом, багато хто не хоче дивитися футбол у великому натовпі, побоюючись промокнути наскрізь.

Дослідження показали, що кожного разу, коли англійська футбольна команда забиває гол на футбольному турнірі, розливається п’ять мільйонів пінт — за підрахунками, 20% вболівальників, які тримають напої в цей час, проливають частину напою. Саме цей факт і став натхненням для створення цього аксесуара.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Активація розпочалася в той самий день, коли Англія мала зіграти з Данією, а Carlsberg розмістив ролик зі своєю кепкою, натхненний телемагазинами з 90-х. Футбольним фанатам, які хочуть отримати шанс виграти одну з лімітованої серії кепок, пропонується прокоментувати соціальний пост з голом, який викликав найбільший ажіотаж.

Кампанія також включає прогнози погоди у ретро-стилі з посланням: «Безпрецедентні пивні зливи прогнозуються протягом цього футбольного літа».

Кампанія проходить в Instagram та Facebook, а Carlsberg реагує в режимі реального часу на X (Twitter) на будь-яку розмову про «літаючі пінти», спрямовуючи людей до найкращого капелюха цього літа.

Обмежена серія капелюхів також буде розіграна серед 100 щасливчиків, а також серед інфлюенсерів, які будуть просувати кампанію на своїх власних каналах.

Кампанія триватиме по всій Великобританії до початку липня.

Розкажіть друзям про новину