Carlsberg створив приманку для риболовлі у вигляді потопельника
16 Лип 2024, 12:04

Carlsberg створив приманку для риболовлі у вигляді потопельника

Пивний бренд Carlsberg Sweden співпрацював з виробником приманок Клаесом Клаессоном, щоб переконатися, що шведи знають про ризики риболовлі в стані алкогольного сп’яніння.

«DrunkenBait» — це унікальна рибальська приманка, що нагадує п’яну людину, яка втопилася під час риболовлі. Це слугує візуальним попередженням про необхідність вживання безалкогольних напоїв для збереження тверезості під час риболовлі.

Лімітована серія розписаних вручну приманок доступна у вибраних реселерів, а деякі ексклюзивні приманки розігруються в соціальних мережах. Виручені кошти підуть на збереження риби та водні проєкти Шведського Червоного Хреста.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія спрямована на підвищення обізнаності про висновки Всесвітньої організації охорони здоров’я про те, що утоплення є третьою за величиною причиною смерті від ненавмисних травм у всьому світі, а алкоголь, як відомо, часто сприяє смертельним нещасним випадкам, пов’язаним з катанням на човнах і риболовлею.

«DrunkenBait» виникла на основі опитування, проведеного на замовлення Carlsberg Sweden, яке показало, що 41% шведів готові вживати алкоголь під час риболовлі, а 20% — вже це робили. Тривожним є той факт, що 55% чоловіків готові випити під час риболовлі.

У рамках цієї кампанії Carlsberg наполегливо рекомендує вживати своє безалкогольне пиво, якщо людина перебуває біля води.

Розкажіть друзям про новину