Captain Morgan попросив споживачів менше пити у новій кампанії
20 Бер 2023, 15:49

Captain Morgan попросив споживачів менше пити у новій кампанії

Алкогольний бренд Captain Morgan запустив свою найбільшу на сьогодні рекламну кампанію про відповідальне споживання алкоголю, представивши уповільнену версію популярної пісні 90-х, яку переосмислила британсько-ганська співачка та реперка Bree Runway.

У ролику «Enjoy Slow», що закликає тих, хто п’є, насолоджуватись алкоголем повільно, Runway переробила класичну танцювальну мелодію «Rhythm of the Night», але сповільнила темп, щоб відповідати ідеї кампанії.

Diageo сподівається до 2030 охопити один мільярд людей повідомленнями у рамках своєї програми Spirit of Progress. У зв’язку з цим глобальний бренд-директор Саморі Гамбра сказав: «Ми хочемо зробити свій внесок у перетворення стриманості на соціальну та культурну норму, використовуючи можливості нашого маркетингу та спонсорства для масштабного залучення споживачів».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб збігтися із запуском, бренд зміцнює свої відносини зі спортивними асоціаціями США, щоб допомогти стимулювати споживання води, і нещодавно уклав партнерську угоду з Think у Великій Британії для боротьби з водінням у нетверезому вигляді.

«З тестування споживачів ми дізналися на ранньому етапі, що для того, щоб стримування працювало добре, ми мали зробити кампанію веселою, святковою та культурно значущою. Ми протестували кілька повідомлень зі споживачами на ключових ринках, і «Enjoy Slow» було тим, що дійсно знайшло відгук як заклик до відповідального вживання алкоголю, який був добре зрозумілий та реалістичний».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео