Компанія RTFKT, що належить Nike, об’єдналася з люксовим брендом Byredo для створення NFT-парфум для метавсесвіту.
У колекції буде 26 «інгредієнтів» (за літерами в англійському алфавіті). Кожен із них відобразить різні людські емоції. Наприклад, гармонію, наївність, доброту.
Покупці, які придбають NFT, зможуть створювати власні аромати, комбінуючи різні діджитал «інгредієнти», що відповідають 2000 ароматів, які можна фізично відтворити в реальному житті.
Потім ці спеціальні пляшки будуть індивідуально пронумеровані і ідентифіковані за допомогою мітки NFC, що пов’язує їх з NFT, прокладаючи шлях до нового «фізичного» (фізичного + діджитал) досвіду, в якому людина і її діджитал аватар можете носити один і той же одяг, макіяж або, у цьому випадку, той самий аромат.
«Один аромат не може повністю відобразити віртуальний світ метавсесвіту, тому ми розробили кілька елементів, які клієнти можуть комбінувати за своїм бажанням, щоб створити щось унікальне», — сказав засновник і креативний директор Byredo Бен Горхем.