У Великобританії рівень захворюваності на меланому досяг історичного максимуму. Хоча дослідження доводять: навіть один сонячний опік може утричі підвищити ризик розвитку раку шкіри, — лише 27% британців належно захищаються від сонця.
За даними нових досліджень British Skin Foundation, 38% британців вже встигли обгоріти під весняним сонцем, 31% зізналися, що їм просто лінь наносити сонцезахисний крем, 25% прагнули засмаги і «перестаралися».
Привертаючи увагу до небезпеки сонячної засмаги, агенція Wonderhood Studios та The British Skin Foundation представили «The Burnable Billboard» — першу у світі зовнішню рекламу, що відображає наслідки надмірного перебування на сонці у реальному часі.
На цифрових екранах у трьох містах Великобританії зображення здорової шкіри змінюється у реальному часі: спочатку вона гарна й рівномірна, але що вищий рівень UV — то більше вона червоніє, обгорає і навіть з’являються пухирі.
Цей ефект досягається завдяки даним з UV-сенсорів, які щосекунди оновлюють зображення на екранах. Над візуалізацією працювала команда Garden.club разом із дерматологом. Вони розробили AI-модель, яка реалістично ілюструє ураження шкіри за кілька годин без захисту.
Цей кейс про те, як реклама може стати важливим меседжем, втіленим у форматі, який важко проігнорувати.