Burger King використав упаковку свого конкурента для реклами
28 Сер 2024, 11:50

Burger King використав упаковку свого конкурента для реклами

У Національний день бургерів, який відзначається 22 серпня, мережа фаст-фуд ресторанів Burger King вирішила зробити кілька жартівливих підколів своєму конкуренту McDonald’s.

Використовуючи останні дві літери свого культового бургера воппер, національна зовнішня реклама та соціальна кампанія показала, як мережа обрізала назви страв McDonald’s, щоб підкреслити, що Burger King вважає себе кращим фаст-фуд рестораном.

Фраза «підказка завжди була в назві» використовувалася у всіх соціальних мережах Burger King UK.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео