Burger King використав повідомлення хейтерів, щоб розповісти про шкільний булінг
13 Лис 2024, 15:50

Burger King використав повідомлення хейтерів, щоб розповісти про шкільний булінг

Зіткнувшись із масштабами булінгу в школі, Burger King знову об’єднався з благодійною організацією Les Papillons для сміливої ​​інформаційної кампанії, розробленої агенцією Buzzman.

У ролику мережа демонструє хейтерські повідомлення на свою адресу, перш ніж оприлюднити чітке повідомлення: «Ми можемо терпіти ненависть. Дитина і поготів». Так Burger King хоче нагадати про руйнівний вплив образливих слів на молодих людей.

Паралельно з цією кампанією Burger King оголосив, що передасть прибуток від меню King Junior Les Papillons. Ця ініціатива спрямована на підтримку дій організації, зокрема її поштових скриньок, встановлених у школах, щоб заохотити дітей порушувати мовчання. Ці скриньки дозволяють учням анонімно ділитися своїм досвідом булінгу, забезпечуючи важливий шлях для висловлювання для тих, хто не наважується це зробити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія, запущена 7 листопада до національного дня боротьби зі шкільним булінгом, була розгорнута на телебаченні, диджитал і терміналах самообслуговування.

Нагадаємо, минулого року Burger King змінив власну айдентику і навіть меблі свого ресторану, щоб боротися зі шкільним булінгом.

Розкажіть друзям про новину