Зіткнувшись із масштабами булінгу в школі, Burger King знову об’єднався з благодійною організацією Les Papillons для сміливої інформаційної кампанії, розробленої агенцією Buzzman.
У ролику мережа демонструє хейтерські повідомлення на свою адресу, перш ніж оприлюднити чітке повідомлення: «Ми можемо терпіти ненависть. Дитина і поготів». Так Burger King хоче нагадати про руйнівний вплив образливих слів на молодих людей.
Паралельно з цією кампанією Burger King оголосив, що передасть прибуток від меню King Junior Les Papillons. Ця ініціатива спрямована на підтримку дій організації, зокрема її поштових скриньок, встановлених у школах, щоб заохотити дітей порушувати мовчання. Ці скриньки дозволяють учням анонімно ділитися своїм досвідом булінгу, забезпечуючи важливий шлях для висловлювання для тих, хто не наважується це зробити.
Кампанія, запущена 7 листопада до національного дня боротьби зі шкільним булінгом, була розгорнута на телебаченні, диджитал і терміналах самообслуговування.
Нагадаємо, минулого року Burger King змінив власну айдентику і навіть меблі свого ресторану, щоб боротися зі шкільним булінгом.