З нагоди національного дня проти шкільного булінгу мережа ресторанів фаст-фуду Burger King у партнерстві з благодійною організацією Les Papillons запустила нову інформаційну кампанію, розроблену креативною агенцією Buzzman.
У Франції кожна десята дитина стає жертвою булінгу. Це величезна цифра, про яку повинен знати кожен, щоб зрозуміти, наскільки погана ситуація.
Burger King вирішив використати свій бренд, свої ресторани та соціальні мережі для запуску кампанії з підвищення обізнаності.
Все почалося 8 листопада, за день до Дня боротьби з булінгом, коли буква в логотипі Burger King стала сірою у всіх соціальних мережах. Згодом вона з’явилася на вітринах деяких ресторанів мережі.
Усередині ресторанів на кожні 10 столиків, касових терміналів самообслуговування та пакетів один став сірим.
Це було зроблено, щоб показати, що один сірий предмет з десяти більш помітний, ніж одна дитина з десяти, яка стала жертвою булінгу.
На додаток до цієї інформаційної кампанії, Burger King взяв на себе зобов’язання перед благодійною організацією Les Papillons, яка бореться з булінгом дітей, перераховуючи весь прибуток від продажу меню King Junior 9 листопада 2023 року, коли відзначався Національний день проти булінгу в школі.
Інформаційну кампанію можна було побачити в ресторанах Burger King та в соціальних мережах з 8 по 9 листопада.