Burger King знову вражає веселою та розумною кампанією, присвяченою запуску бургерів Master Munster, доступних виключно у французькому регіоні Гранд-Ест.
Вже завоювавши прихильність людей на півночі Франції завдяки бургерам Masters Maroilles, цього разу бренд використав креативну стратегію, яка буквально запрошує гурманів сісти на поїзд, щоб насолодитися цією пропозицією.
Основою кампанії став промокод, розділений навпіл. На вокзалах Парижа та Ліона Burger King показував першу половину коду, щоб отримати безкоштовний Master Munster. Але щоб отримати другу половину, потрібно було їхати до однієї зі станцій міст в регіоні Гранд-Ест: Страсбург, Мец або Кольмар.
Оригінальна ідея, задумана агентством Buzzman, змушує найбільш мотивованих долати кілометри, щоб завершити головоломку і насолодитися бургером.