Burger King роздавав безкоштовні бургери відвідувачам у «кучерявій» шубі
13 Бер 2023, 17:49

Burger King роздавав безкоштовні бургери відвідувачам у «кучерявій» шубі

Якби курячу котлету можна було носити як одяг, то яку фактуру вона б мала? Цим питанням задалися в агентстві Innored при розробці кампанії для Burger King у Південній Кореї. Мета — прорекламувати бургер Chicken King.

У ролику креатори створили тригер голоду за допомогою одягу з коричневої вовни, адже за фактурою вона дуже нагадує засмажене в клярі курча.

Протягом тижня під назвою Chicken King Fashion Week відвідувачі, які завітали в Burger King у «кучерявій» шубі або шапці, могли отримати безкоштовний бургер з куркою.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ролик швидко завірусився серед південнокорейської аудиторії, зокрема завдяки ЗМІ, включаючи Esquire та Cosmopolitan, які розповіли про ролик як про новини зі світу моди.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео