Burger King перетворив воппер на лотерейний квиток у мільйон євро
20 Чер 2022, 14:41

Burger King перетворив воппер на лотерейний квиток у мільйон євро

У Burger King проявляють індивідуальність та різноманітність, будь то продукти, гості, шанувальники чи співробітники. Burger King розробив першу лотерею, яка демонструє можливості воппера, який можна індивідуально скласти більш ніж у 200 000 варіантах.

Вірний гаслу «Be Your Way», Burger King пропонує правильний продукт на будь-який смак, тому що гості можуть індивідуалізувати свій воппер. Будь то любителі м’яса, флексітаріанці, вегетаріанці або вегани, кожен знайде те, що шукає, в оригінальних версіях. Щоб проілюструвати цю різноманітність, компанія використовує налаштування вопперу.

Родзинкою є змагання у стилі лотереї, в якому фанати можуть виграти до одного мільйона євро, створивши власний воппер. Участь можна взяти через програму MyBK, в якій користувачі можуть додавати різні інгредієнти у свій віртуальний воппер відповідно до свого особистого смаку. З цієї індивідуальної комбінації бажаний воппер стає лотерейним квитком та генерує особистий номер, який кидається до лотереї. Лот активується шляхом замовлення воппера, віртуального або іншого варіанту, у ресторані та сканування QR-коду на квитанції у додатку MyBK. Наприкінці кампанії буде обрано переможців, які можуть розраховувати на приз до одного мільйона євро.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Be your way означає індивідуальність та різноманітність і означає для нас, що у Burger King кожен може бути тим, хто він є», — говорить Денні Вілмінг, голова бренду Burger King Deutschland GmbH. Завдяки конкурсу це навіть добре окупається для наших шанувальників: коли ви коли-небудь мали можливість виграти до мільйона євро з вашим улюбленим воппером? Індивідуальність справді окупається у Burger King».

Кампанія реалізована спільно з агенціями Grabarz & Partner, dentsu X, Isobar, setup та Emanate. Як багатоканальна кампанія вона поширюватиметься не тільки по телебаченню, але й через соціальні мережі Burger King: Instagram, Facebook і TikTok.

Розкажіть друзям про новину