Burger King перетворив воппер на лотерейний квиток у мільйон євро
20 Чер 2022, 14:41

Burger King перетворив воппер на лотерейний квиток у мільйон євро

У Burger King проявляють індивідуальність та різноманітність, будь то продукти, гості, шанувальники чи співробітники. Burger King розробив першу лотерею, яка демонструє можливості воппера, який можна індивідуально скласти більш ніж у 200 000 варіантах.

Вірний гаслу «Be Your Way», Burger King пропонує правильний продукт на будь-який смак, тому що гості можуть індивідуалізувати свій воппер. Будь то любителі м’яса, флексітаріанці, вегетаріанці або вегани, кожен знайде те, що шукає, в оригінальних версіях. Щоб проілюструвати цю різноманітність, компанія використовує налаштування вопперу.

Родзинкою є змагання у стилі лотереї, в якому фанати можуть виграти до одного мільйона євро, створивши власний воппер. Участь можна взяти через програму MyBK, в якій користувачі можуть додавати різні інгредієнти у свій віртуальний воппер відповідно до свого особистого смаку. З цієї індивідуальної комбінації бажаний воппер стає лотерейним квитком та генерує особистий номер, який кидається до лотереї. Лот активується шляхом замовлення воппера, віртуального або іншого варіанту, у ресторані та сканування QR-коду на квитанції у додатку MyBK. Наприкінці кампанії буде обрано переможців, які можуть розраховувати на приз до одного мільйона євро.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Be your way означає індивідуальність та різноманітність і означає для нас, що у Burger King кожен може бути тим, хто він є», — говорить Денні Вілмінг, голова бренду Burger King Deutschland GmbH. Завдяки конкурсу це навіть добре окупається для наших шанувальників: коли ви коли-небудь мали можливість виграти до мільйона євро з вашим улюбленим воппером? Індивідуальність справді окупається у Burger King».

Кампанія реалізована спільно з агенціями Grabarz & Partner, dentsu X, Isobar, setup та Emanate. Як багатоканальна кампанія вона поширюватиметься не тільки по телебаченню, але й через соціальні мережі Burger King: Instagram, Facebook і TikTok.

Розкажіть друзям про новину