Вирізати купони та шукати в Інтернеті коди знижок колись було заняттям небагатьох кмітливих. На сьогодні у складних економічних умовах бренди доставляють різні пропозиції, такі як коди на знижки та акційні пропозиції, прямо на смартфони клієнтів.
Серед цих брендів Burger King, який у липні 2022 року почав пропонувати відвідувачам у Великобританії знижки та бонуси через свій додаток. В рамках ініціативи «Your Burger King» клієнти можуть заробляти 10 балів за кожен витрачений 1 долар, які потім можна обміняти на їжу та напої.
Щоб спонукати людей завантажувати додаток, мережа ресторанів фаст-фуду запустила кампанію під слоганом: «Smart People Have Our App». Робота заснована на розумінні того, що рецесія змінила ставлення до активних вкладників, що підкреслює переконаність бренду в тому, що заощадження більше не просто важливо, це розумно.
Кампанія, розроблена креативним агентством BBH, передавала повідомлення бренду, висміюючи «інших людей» (тобто тих, хто не завантажив програму Burger King UK).
Бренд запустив зовнішню кампанію, в якій постери висміюють людей, які «спізнюються на автобус», «носять фальшиві окуляри» або «плескають, коли приземляється літак». Ці ситуації поєднуються з повідомленням: «У розумних людей є наш додаток».
«У той час, коли всі говорять про свою програму з погляду технології, ми змінили її, щоб говорити про людей, які її використовують. Якщо розумні люди мають наш додаток, давайте не будемо з ними розмовляти, давайте поговоримо з «іншими» людьми, у яких його немає», — сказав виконавчий креативний директор.
У розпал кризи вартості життя, коли споживачі звертаються до брендів та один до одного за порадами щодо економії коштів, компанії вдосконалюють свої програми лояльності. Burger King не став винятком.