Ви коли-небудь замислювалися над тим, що вимагають найбільші рок-зірки в історії перед виступом? Приватні літаки, білих тигрів чи M&M’s усіх кольорів, окрім коричневого?
Виявляється, незалежно від того, наскільки дикими є їхні запити, вони завжди мають одну спільну рису — пиво Budweiser.
Бренд пива, який завжди стояв пліч-о-пліч з найбільшими іменами в музиці, відзначає свій справжній зв’язок з індустрією своєю останньою кампанією «The Beer Behind The Backstage», створеною агентством Africa Creative. Ініціатива висвітлює маловідомий факт: протягом десятиліть Budweiser був основним напоєм за лаштунками найбільших артистів.

Щоб довести, що найвибагливіші гурти світу мають один спільний запит, бренд заглибився в історичні документи, які свідчать про те, що Budweiser є невід’ємним елементом турне легендарних музикантів.
Кампанія розпочалася з розміщення білбордів біля знакових місць, де були зроблені оригінальні вимоги — таких як Медісон-сквер-гарден у Нью-Йорку, стадіон Морумбі в Сан-Паулу, театр Масонського храму в Детройті та концертний зал «Голлівуд Палладіум» у Лос-Анджелесі.
На цих білбордах Budweiser демонструє автентичні уривки з реальних бесід за лаштунками — але з певним поворотом. Назви гуртів замінені на прізвиська та підказки, що змушують фанатів вгадувати, які саме артисти робили такі запити.