Британську газету Metro забруднили, щоб врятувати місцеві заклади
06 Чер 2023, 18:32

Британську газету Metro забруднили, щоб врятувати місцеві заклади

Закусочні з рибою та чіпсами були в серці Великобританії протягом багатьох поколінь. Фактично, 80% населення країни насолоджувалися смаженою їжею протягом останнього року. На жаль, через кризу вартості життя, що впливає на бізнес та споживачів, багато закусочних знаходяться під загрозою закриття.

Щоб привернути увагу до їхньої долі, бренд солодового оцту, який варять у Великобританії, Sarson’s створив друковану кампанію, щоб нагадати читачам газет про магазини по всій країні.

Бренд вважає, що відвідування рибного бару двічі на рік матиме значний вплив. Ініціатива повертається з ще більшим розмахом, ніж будь-коли раніше, і включає в себе інсталяцію та можливість для споживачів отримати сотні порцій безкоштовних Fish & Chips по всій Великобританії 2 червня, у Національний день Fish & Chip.

Ця акція, що триватиме до лютого 2024 року, є однією з найбільш значущих на сьогоднішній день. 50 безкоштовних порцій чіпсів можна буде отримати щоп’ятниці, що дорівнює одній тонні смачних чіпсів за весь час кампанії.

Оригінальна кампанія Sarson’s Fryday була розроблена W Communications у 2022 році, щоб привернути увагу до зростання цін на ключові інгредієнти, необхідні для створення національної страви. Зростання цін відчув на собі споживач, який вже жив під фінансовим тиском кризи вартості життя, і згодом поставив магазини чіпсів по всій Великій Британії під загрозу закриття через брак клієнтів.

Щоб додати веселощів та радості до кампанії, креативна команда W Communications разом з W Studio & Events створили привабливу «оду чипсам» у вигляді гігантської золотистої чипсини, встановленої на узбережжі Західного Сассексу, та трьох необмежених розіграшів чипсів, які будуть розігруватися за допомогою контенту в TikTok, що включатиме епізодичні виступи інфлюенсерів TikTok.

Звісно, риба з чіпсами відома тим, що продається в газетній обгортці, тож був лише один спосіб змусити британців завітати до закусочної та врятувати улюблений заклад – яскрава обгортка для газети Metro, яка вийшла в друк 1 червня по всій країні.

Ванні Катальді, директор з маркетингу компанії Mizkan, сказав: «Вже другий рік поспіль Sarson’s Fryday продовжує переслідувати одну мету – підтримувати індустрію під час однозначно складних операційних умов, у результаті яких багато операторів, на жаль, змушені зачиняти свої двері та масово вимикати фритюрниці.

Ця кампанія була розроблена для того, щоб збільшити відвідуваність закладів, вкладаючи гроші безпосередньо в каси працьовитих операторів, які підтримують життя цього культового британського кулінарного закладу, а споживачі отримують можливість безкоштовно випити чаю з чіпсами. Де б британці не планували відвідати Sarson’s цього літа і не тільки, ми закликаємо їх завітати до локальної закусочної».

Тед Бакстон та Індія Пенні, креатори студії Wonderhood Studios, зазначили: «Коли ми дізналися, скільки рибних ресторанів знаходиться під загрозою закриття, ми захотіли зробити щось просте, щоб допомогти їм. Використання газетного паперу, у який зазвичай упаковують рибу з чіпсами, не викликало жодних сумнівів: що може бути кращим способом викликати ностальгію за чипсами та смак цієї пам’ятної британської ікони?

Амбіція полягала в тому, щоб змусити пасажирів відчути, що риба та чіпси справді є на обкладинці метрополітену. Так, ніби власник закусочної щойно приготував їх, вмочив у соус Sarson’s і кинув на стіл – разом із бризками соусу Sarson’s та кулінарною олією, що просочується крізь газетний папір. Риба з чіпсами надрукована в натуральну величину в апетитних деталях, що спонукає людей до п’ятничного чаю з чипсами».

Розкажіть друзям про новину