Британська мережа пекарень перетворила свою випічку на ювелірні прикраси
13 Вер 2024, 13:24

Британська мережа пекарень перетворила свою випічку на ювелірні прикраси

Британська мережа пекарень Greggs занурюється з головою у світ високої моди, випустивши лімітовану колекцію ювелірних прикрас.

Колекція «Baked in Gold» — це позолочені 22-каратним золотом сережки, каблучка, кулон та браслет-шарм, натхненні знаковими пунктами меню Greggs.

Кожен виріб виготовлений вручну сучасним британським художником Діоном Кітсоном, а ціна за прикрасу починається від 36 фунтів стерлінгів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Діон Кітсон прокоментував: «Коли Greggs попросили мене перетворити їхні найвідоміші пункти меню на ювелірні прикраси, це мало сенс, це якраз по моїй частині — сережки-гвоздики у вигляді сосиски в тісті і шарми у вигляді пончиків Pink Jammie. Йдеться про те, щоб отримувати задоволення від того, що ми знаємо і любимо у Великій Британії».

Розкажіть друзям про новину