Британська мережа пекарень перетворила свою випічку на ювелірні прикраси
13 Вер 2024, 13:24

Британська мережа пекарень перетворила свою випічку на ювелірні прикраси

Британська мережа пекарень Greggs занурюється з головою у світ високої моди, випустивши лімітовану колекцію ювелірних прикрас.

Колекція «Baked in Gold» — це позолочені 22-каратним золотом сережки, каблучка, кулон та браслет-шарм, натхненні знаковими пунктами меню Greggs.

Кожен виріб виготовлений вручну сучасним британським художником Діоном Кітсоном, а ціна за прикрасу починається від 36 фунтів стерлінгів.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Діон Кітсон прокоментував: «Коли Greggs попросили мене перетворити їхні найвідоміші пункти меню на ювелірні прикраси, це мало сенс, це якраз по моїй частині — сережки-гвоздики у вигляді сосиски в тісті і шарми у вигляді пончиків Pink Jammie. Йдеться про те, щоб отримувати задоволення від того, що ми знаємо і любимо у Великій Британії».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео