Давид із сумками та херувим із паспортом: британська авіакомпанія створила серію статуй
28 Кві 2025, 17:04

Давид із сумками та херувим із паспортом: британська авіакомпанія створила серію статуй

Креативна студія Uncommon продовжує роботу над проєктом, що розвиває позиціонування авіакомпанії British Airways під слоганом «A British Original». Цього разу компанія підкреслила унікальні особливості, які є «необхідними для подорожей», демонструючи глибоке розуміння потреб своїх клієнтів. Для цього було створено серію мармурових статуй, які символізують постійні цінності British Airways — ті, що «викарбувані в камені» й не підлягають змінам.

Кожна з семи скульптур була натхненна реальною класичною європейською статуєю та прив’язана до одного з популярних напрямків, які обслуговує авіакомпанія. До проєкту були відібрані лише найвідоміші й найунікальніші скульптури світу, які переосмислили в сучасному ключі.

Так, ґаргулья зі смартфоном символізує обмін повідомленнями через безкоштовний WiFi на борту, херувим із паспортом уособлює зручний доступ до аеропортів Центрального Лондона, а статуя Давида з сумками для покупок підкреслює переваги шопінгу під час подорожей із British Airways.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Усі деталі скульптур спершу були виконані вручну, поєднуючи традиційний артистизм із сучасними елементами. Потім їх відтворили за допомогою 3D-рендерингу, розмістили в музейному оточенні, грамотно освітлили й сфотографували так, щоб створити ефект справжніх музейних експонатів.

Розкажіть друзям про новину