БРСМ створила благодійний фонд
25 Жов 2022, 09:00
PR

БРСМ створила благодійний фонд

БФ «БРСМ» став ініціативою власника ТМ «БРСМ-Нафта» — Андрія Біби. Клієнти мережі АЗК можуть зробити донат за рахунок знижки на пальне у мобільному додатку.

Варто зазначити, що БРСМ ще з перших днів почала безкоштовно забезпечувати ЗСУ, транспорт критичної інфраструктури та волонтерів паливом, ухвалила рішення зберегти всі робочі місця, кардинально змінила модель бізнесу й навіть почала відбудовувати зруйновані АЗК у звільнених від окупантів містах.

За сім місяців компанія передала на потреби ЗСУ більше 603 тис. літрів пального, це майже 27,5 млн грн.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Олександр Мельничук, директор зі стратегічного маркетингу мережі АЗК «БРСМ-Нафта»
Від перших днів ми занурилися у роботу: шукали і домовлялися з новими постачальниками, шукали нові шляхи транспортування, відправляли бензовози до Польщі, Румунії, Угорщини, Болгарії. Самі фонтанували енергією — і не давали можливості працівникам злякатися.
Олександр Мельничук
директор зі стратегічного маркетингу мережі АЗК «БРСМ-Нафта»

Створення БФ для БРСМ було справою честі. Справа в тому, що за весь час повномасштабного вторгнення 291 співробітник компанії вступив до лав ЗСУ, 27 — до ТРО. На жаль, 4 загинуло, 15 — поранено. Компанія продовжує підтримувати сім’ї загиблих та допомагати пораненим у лікуванні.

БРСМ зберегла всі робочі місця й допомогла виїхати з гарячих місць своїм співробітникам, забезпечила їх роботою на нових місцях.

Саме тому фонд «БРСМ» став логічним продовженням проєктів соціальної відповідальності компанії. Наразі до БРСМ звернулися військові із запитом на придбання 250 комплектів зимового екіпірування на суму 4,5 млн грн. 

Компанія віришила залучити до активації більш ніж півтора мільйони власних клієнтів, 78% із яких є користувачами мобільного додатку. БРСМ розробила механіку, за якої клієнт може встановити відсоток знижки на кожен літр пального та перерахувати кошти на благодійність.  

Перевага саме такої схеми в тому, що клієнти не витрачають безпосередньо власні гроші, а діляться знижкою на пальне, яку вони отримують в мережі АЗК БРСМ за програмою лояльності для постійних клієнтів.

В БРСМ відзначають, що деякі клієнти відразу встановили в персональному кабінеті 100% пожертви, хтось 50%, хтось 10%. Наразі на рахунок фонду надійшло понад 100 тис. грн. Кількість донатів росте щодня. В компанії прогнозують, що до зими встигнуть зібрати й купити все необхідне. За перебігом збору можна стежити на сайті компанії в режимі реального часу. 

У компанії розповідають, що працівники також долучаються до наповнення Фонду. БРСМ продовжує виділяти кошти на закупку необхідних речей для військових і безкоштовно постачати на фронт пальне.

Розкажіть друзям про новину