Бренд соку прибрав «штучний інтелект» зі своєї назви
10 Січ 2024, 13:58

Бренд соку прибрав «штучний інтелект» зі своєї назви

Щотижня з’являються нові розробки у сфері штучного інтелекту. Кожне нове досягнення ШІ, здається, наближає людей до штучного світу і віддаляє від справжнього. Інтрига і навіть занепокоєння споживачів дуже високі. Фактично пошукові запити «Що таке штучний інтелект?» зросли на 643% з 2022 до 2023 року.

Тож, щоб відзначити натуральність та відсутність штучних компонентів в апельсиновому соку Tropicana Pure Premium, бренд вирушив на технологічну конференцію CES 2024 і представив «Tropcn» — нову лімітовану серію упаковки без літер «AI» у назві.

«Наша лімітована серія пляшок апельсинового соку «Tropcn» відображає наше постійне прагнення надавати американцям найвищу якість 100% апельсинового соку, — сказала Моніка МакГурк, генеральна директорка північноамериканського підрозділу Tropicana Brands Group. — Починаючи з 1954 року, Tropicana впроваджує інноваційні способи подачі свіжого та натурального апельсинового соку на сніданки по всій країні. Штучне просто не в нашій ДНК».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Для тих, хто не зміг бути присутнім на CES 2024, Tropicana заховала пляшки «Tropcn» у мережі магазинів Kroger у США. Кожен, хто знайде пляшку, може відсканувати код та отримати шанс виграти подорож до штату, звідки родом цей апельсиновий сік, — Флориди.

Розкажіть друзям про новину