Бренд снеків запропонував альтернативу для тих, хто втомився від шоколаду на Великдень
18 Кві 2025, 14:50

Бренд снеків запропонував альтернативу для тих, хто втомився від шоколаду на Великдень

З наближенням Великодня, коли шоколад домінує в сезонному рекламному ландшафті, бренд снеків Walkers та креативна агенція VCCP запустили нову грайливу кампанію, яка заохочує споживачів розглянути солону альтернативу.

Активація включає в себе жартівливий постер, який позиціонує чипси Walkers як несподіваний, але цілком бажаний великодній смаколик. Покликана вирізнитися з-поміж шоколадного безладу, реклама грайливо контрастує зі звичними солодкими пропозиціями та сміливим, солоним хрускотом чипсів.

Незалежно від того, чи це перерва від цукрової лихоманки, чи натяк у бік національної любові до чипсів, великодня кампанія Walkers є своєчасним нагадуванням про те, що не всі ласощі повинні бути в шоколаді.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео