З наближенням Великодня, коли шоколад домінує в сезонному рекламному ландшафті, бренд снеків Walkers та креативна агенція VCCP запустили нову грайливу кампанію, яка заохочує споживачів розглянути солону альтернативу.
Активація включає в себе жартівливий постер, який позиціонує чипси Walkers як несподіваний, але цілком бажаний великодній смаколик. Покликана вирізнитися з-поміж шоколадного безладу, реклама грайливо контрастує зі звичними солодкими пропозиціями та сміливим, солоним хрускотом чипсів.
Незалежно від того, чи це перерва від цукрової лихоманки, чи натяк у бік національної любові до чипсів, великодня кампанія Walkers є своєчасним нагадуванням про те, що не всі ласощі повинні бути в шоколаді.