Бренд снеків запропонував альтернативу для тих, хто втомився від шоколаду на Великдень
18 Кві 2025, 14:50

Бренд снеків запропонував альтернативу для тих, хто втомився від шоколаду на Великдень

З наближенням Великодня, коли шоколад домінує в сезонному рекламному ландшафті, бренд снеків Walkers та креативна агенція VCCP запустили нову грайливу кампанію, яка заохочує споживачів розглянути солону альтернативу.

Активація включає в себе жартівливий постер, який позиціонує чипси Walkers як несподіваний, але цілком бажаний великодній смаколик. Покликана вирізнитися з-поміж шоколадного безладу, реклама грайливо контрастує зі звичними солодкими пропозиціями та сміливим, солоним хрускотом чипсів.

Незалежно від того, чи це перерва від цукрової лихоманки, чи натяк у бік національної любові до чипсів, великодня кампанія Walkers є своєчасним нагадуванням про те, що не всі ласощі повинні бути в шоколаді.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину