Бренд пива створив спікізі, що відкривається разом із сонцем
09 Лип 2024, 14:03

Бренд пива створив спікізі, що відкривається разом із сонцем

У США та Канаді протягом 1920-1932 років було повністю заборонено варити, продавати та транспортувати алкогольні напої. У цей період з’явилися «спікізі» — заклади, які нелегально продавали алкогольні напої в роки сухого закону.

Маючи концепцію бару, але з передумовою освіжити день для тих, хто проходить повз, агенція ONIRIA\TBWA та бренд пива Skol створили простір «Ventana do sol».

У певний час доби в місті, повному будівель, промінь сонячного світла падає на вікно в центрі парагвайського міста Асунсьйон і активує цей простір. Ті, хто проходить повз у цей час, можуть безкоштовно насолодитися крижаним пивом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Аналі Ловато, креативна директорка ONIRIA\TBWA, зазначила: «Це був великий виклик для агентства, адже він не тільки підкреслює суть бренду, але й сприяє взаємодії та насолоді, використовуючи силу сонця для створення унікальних моментів. Це правда, що кожна пора року приємна і кожна має свій шарм, але ми також знаємо, що найбільше нас пов’язує з нашою ідентичністю тепло сонця, тому в кожному сонячному промінчику — наш Skol».

Розкажіть друзям про новину