Sleepzone, провідний йорданський бренд товарів для сну, представив кампанію, спрямовану на заохочення кращого сну там, де це має найбільше значення: у спальні.
Кампанія, розроблена агенціями Adpro Communications Group та Impact BBDO, розпочалась з переконливого фільму, що містить зображення політиків з усього світу, які дрімають під час офіційних зустрічей.
Компанія Sleepzone, відома тим, що задовольняє потреби кожного у сні, представила нову серію подушок від Tempur. Завдання полягало в тому, щоб просувати ці подушки преміум-класу таким чином, щоб не змінити ринкову позицію Sleepzone, яка полягає в тому, щоб зробити кращий сон доступним для всіх, а не для небагатьох.
Кампанія використала гумор, показуючи людей, які займають високі посади і дрімають під час офіційних зустрічей, а потім пропонує рішення їхньої втоми: краще спати на подушках Tempur, відомих своїм контурним, ергономічним дизайном, що забезпечує оптимальну підтримку голови, шиї та плечей.
Різек Джильде, керівник відділу планування агентства Adpro Communications Group, пояснив: «Наша мета полягала в тому, щоб підкреслити важливість якісного сну поза роботою для підвищення продуктивності на робочому місці. І хоча уважність на робочому місці є універсальною проблемою, нам потрібно було узгодити її з етикою нашого бренду — обслуговувати багатьох, а не лише кількох. Саме через цю призму ми вирішили піти політичним шляхом, оскільки рішення, прийняті політиками (небагатьма), якщо вони приймають їх неуважно та втомлено, впливають на багатьох, і змінити це через наш продукт — продукт для небагатьох, щоб надихнути на прийняття кращих рішень для багатьох».
Мохаммад Назер, старший арт-директор Adpro Communications, додав: «Кампанія розпочалася як друкована ініціатива, але переросла у ролик завдяки великій кількості зображень, які ми знайшли. Ми прагнули до простої презентації, розповідаючи історію за допомогою простого монтажу в поєднанні з вражаючою музикою, щоб підкреслити нагальність вирішення проблем зі сном».