Бренд одягу та кондитерська відкрили попап, присвячений піклуванню про себе у шаленому ритмі життя
16 Сер 2024, 17:15

Бренд одягу та кондитерська відкрили попап, присвячений піклуванню про себе у шаленому ритмі життя

З 24 червня по 24 липня світ відзначав міжнародний місяць self-care, спонукаючи до турботи про себе. COOSH продовжує нагадувати про те, що піклування криється у деталях.

Об’єднавшись із кондитерською Ноnеу, бренд анонсував попап із мочі-морозивом у центрі Києва.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений COOSH (@coosh.wear)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Назви мочі присвячені культовим відчуттям, які особливо необхідні в активному ритмі буденності. Доза натхнення, 8-годинний сон, душевний спокій, мотивація для спорту та диджитал-детокс: кожен може обрати та спробувати на смак те, чого так потребує саме цієї миті. 

Також на гостей попапу чекає лімітована колекція кепок з тематичними написами від COOSH. Айтеми відображають назви мочі та слугують нагадуванням піклуватись про себе у шаленому темпі життя.

Попап буде функціонувати поблизу OCTO tower (вулиця Мечникова, 5) протягом трьох днів: 16–18 серпня, з 14:00 до 20:00 у п’ятницю та з 11:00 до 20:00 на вихідних. 

Розкажіть друзям про новину