Бренд одягу та кондитерська відкрили попап, присвячений піклуванню про себе у шаленому ритмі життя
16 Сер 2024, 17:15

Бренд одягу та кондитерська відкрили попап, присвячений піклуванню про себе у шаленому ритмі життя

З 24 червня по 24 липня світ відзначав міжнародний місяць self-care, спонукаючи до турботи про себе. COOSH продовжує нагадувати про те, що піклування криється у деталях.

Об’єднавшись із кондитерською Ноnеу, бренд анонсував попап із мочі-морозивом у центрі Києва.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений COOSH (@coosh.wear)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Назви мочі присвячені культовим відчуттям, які особливо необхідні в активному ритмі буденності. Доза натхнення, 8-годинний сон, душевний спокій, мотивація для спорту та диджитал-детокс: кожен може обрати та спробувати на смак те, чого так потребує саме цієї миті. 

Також на гостей попапу чекає лімітована колекція кепок з тематичними написами від COOSH. Айтеми відображають назви мочі та слугують нагадуванням піклуватись про себе у шаленому темпі життя.

Попап буде функціонувати поблизу OCTO tower (вулиця Мечникова, 5) протягом трьох днів: 16–18 серпня, з 14:00 до 20:00 у п’ятницю та з 11:00 до 20:00 на вихідних. 

Розкажіть друзям про новину