Бренд натуральної косметики та бригада «Чорний ліс» випустили лінійку доглядових засобів
14 Бер 2025, 16:18

Бренд натуральної косметики та бригада «Чорний ліс» випустили лінійку доглядових засобів

Український бренд натуральної косметики Mr.SCRUBBER у партнерстві з 15-ю бригадою артрозвідки «Чорний ліс» запустив унікальну лінійку смарт-засобів. 50% коштів від продажу продуктів спрямують на потреби підрозділу.

Окрім фінансової підтримки, ініціатива має на меті відзначити внесок кожного, хто долучається до допомоги. Як особливий знак подяки у деякі набори будуть додані ексклюзивні артефакти від бригади «Чорний ліс» — шеврони та коїни.

Нова серія Mr.SCRUBBER містить три багатофункціональні косметичні засоби, розроблені для використання не лише у цивільному житті, але й у найскладніших умовах. Лінійка підходить як для чоловіків, так і жінок:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • концентрований шампунь 2 в 1 для волосся і тіла;
  • одеколон після душу та гоління;
  • живильний крем для обличчя і тіла.

Компактність та універсальність мінімізують вагу багажу, що критично важливо у польових умовах, під час подорожей чи активного життя у місті.

Кожна гривня, отримана від продажу смартзасобів, допоможе забезпечити необхідні ресурси для ефективного виконання бойових завдань, зокрема, для знищення дорогої техніки росіян. 

Розкажіть друзям про новину