Американський бренд гірчиці, приправ та інших продуктів харчування French’s оголосив про створення «Frenchsicle», морозива зі смаком кетчупу, випущеного лімітованим тиражем, якраз до спекотного літа.
Для створення продукту бренд співпрацював з Happy Pops, місцевою канадською компанією, яка спеціалізується на створенні повністю натурального фруктового морозива.
Це морозиво описане як «ідеально збалансований пікантний томатний смак» та виготовлене зі 100% канадських помідорів, підсолоджених лише органічним цукром тростини.
Згідно з опитуванням, проведеним French’s, 79% канадців вказали, що їм подобається кетчуп, хоча незрозуміло, чи переросте це кохання в маси, які вистоюють у черзі, щоб отримати свою дозу «Frenchsicle».
«Мені подобається створювати інноваційні частування, які відповідають різноманітним смакам жителів Канади», – заявила засновник Happy Pops Лейла Кешавджі. «Я заснувала Happy Pops, щоб донести до канадців повністю натуральний смак, тому місцевий кетчуп French’s – ідеальне поєднання. Я не можу дочекатися, коли люди спробують це ескімо».
Морозиво буде доступним тільки у Канаді до 24 червня. Кошти від проданого частування будуть передані в якості пожертви у благодійну організацію Food Banks Canada.