Бренд кетчупу створив томатне морозиво
23 Чер 2022, 12:18

Бренд кетчупу створив томатне морозиво

Американський бренд гірчиці, приправ та інших продуктів харчування French’s оголосив про створення «Frenchsicle», морозива зі смаком кетчупу, випущеного лімітованим тиражем, якраз до спекотного літа.

Для створення продукту бренд співпрацював з Happy Pops, місцевою канадською компанією, яка спеціалізується на створенні повністю натурального фруктового морозива.

Це морозиво описане як «ідеально збалансований пікантний томатний смак» та виготовлене зі 100% канадських помідорів, підсолоджених лише органічним цукром тростини.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Згідно з опитуванням, проведеним French’s, 79% канадців вказали, що їм подобається кетчуп, хоча незрозуміло, чи переросте це кохання в маси, які вистоюють у черзі, щоб отримати свою дозу «Frenchsicle».

«Мені подобається створювати інноваційні частування, які відповідають різноманітним смакам жителів Канади», – заявила засновник Happy Pops Лейла Кешавджі. «Я заснувала Happy Pops, щоб донести до канадців повністю натуральний смак, тому місцевий кетчуп French’s – ідеальне поєднання. Я не можу дочекатися, коли люди спробують це ескімо».

Морозиво буде доступним тільки у Канаді до 24 червня. Кошти від проданого частування будуть передані в якості пожертви у благодійну організацію Food Banks Canada.

Розкажіть друзям про новину