Бренд індивідуального захисту пояснив, наскільки важливо бути захищеним
20 Вер 2022, 13:02

Бренд індивідуального захисту пояснив, наскільки важливо бути захищеним

Бронежилети також потребують рекламних кампаній. Бренд бронежилетів 02/24 запустив в ефір ролик, створений агенцією Brain Tank.

Бренд індивідуального захисту намагається достукатися до людей і в який раз пояснює, наскільки важливо бути захищеним. На прикладі кулі в ролику демонструється, що є ряд подій, які наступають раніше, ніж їх усвідомлення. Тим самим бренд підкреслює, що дбати про безпеку треба заздалегідь.

«Тому тепер ви попереджені, а значить — озброєні», — говорить бренд. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину