Бренд бекону на рослинній основі написав любовного листа до м’яса у газеті
15 Лют 2023, 11:52

Бренд бекону на рослинній основі написав любовного листа до м’яса у газеті

Виробник бекону на рослинній основі La Vie відзначив День святого Валентина зізнанням у любові до м’яса. Його остання OOH-кампанія закликала споживачів у всьому світі відмовитись від м’яса 14 лютого, щоб дійсно змінити планету. Будучи брендом, який підтримує всіх, незалежно від їхнього раціону, La Vie виносить на поверхню те, що часто вважається забороненою темою.

La Vie опублікував у британській національній газеті відкритий лист кохання до м’яса, в якому розповів, як він колись добре проводив час з м’ясом.

Від традиційної недільної жарки до рясних бутербродів з беконом, бренд пояснює, як навіть він може зрозуміти захоплення продуктами тваринного походження. «Я знаю, що це божевілля. Ти ж м’ясо. І я? Ну, я веганський бренд… але кохання – це божевілля, вірно? М’ясо, я люблю тебе, але настав час визнати: наші стосунки стали отруйними».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Записка закінчується несподіваним зізнанням: «Я подумував зайти на останнє побачення (остання нічна ковбаса), але вже надто пізно. Я пішов далі».

І на довершення всього 14 лютого, на День закоханих, La Vie роздавав квіти та 5000 одиниць свого знаменитого смачного копченого бекону без м’яса біля станції Фаррінгдон, щоб допомогти споживачам розлучитися з м’ясом та полюбити рослинні варіанти.

Ромен Жоливе, директор з маркетингу La Vie, сказав: «З огляду на кліматичну кризу, з якою ми всі стикаємося, ми більше не можемо ігнорувати вплив м’ясної промисловості на навколишнє середовище. У La Vie ми прагнемо направити споживачів на рослинну дієту з продуктом, який не йде на компроміс у смаку та краще для навколишнього середовища. Ось чому ми створили продукт, який ідеально імітує бекон, але використовує на 82% менше води та виділяє на 88% менше CO2, ніж традиційна свинина, вирощена на фермі».

Розкажіть друзям про новину