BMW перетворив білборд на Таймс-Сквер на 3D-дорогу
12 Жов 2022, 12:05

BMW перетворив білборд на Таймс-Сквер на 3D-дорогу

Білборди з 3D-технологіями зробили революцію в OOH-рекламі, дозволивши створювати ефектні іммерсивні активації. Тривимірний білборд площею 1300 квадратних метрів над готелем Edition на Таймс-Сквер у Нью-Йорку використовувався для реклами запуску серіалу HBO «Дім Дракона», останнього альбому репера 2Chainz і, зовсім нещодавно, для реклами BMW.

Бренд випустив два окремі анімовані білборди, розроблені агентством Goodby Silverstein & Partners (GS&P). Перша анімація демонструє автомобіль BMW XM. Здається, що машина виїжджає за межі екрану і робить крутий поворот, піднімаючи хмару пилу. Анімація закінчується текстом «Ultimate power. Ultimate luxury», спрямовуючи глядачів на спеціальний веб-сайт бренду, щоб зробити замовлення.

«Вивчення того, що можливо в анаморфному медіа-просторі, було надихаючим досвідом», – сказав виконавчий креативний директор GS&P Вес Фелан. «А створення такої висококласної автоанімації – це вишенька на торті».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Друга анімація демонструє партнерство автомобільного бренду з модним брендом Kith – BMW i4 M50. Починаючи з оригінального BMW 1602 Elektro 1972, помаранчевий автомобіль перетворюється на інтерпретацію автомобіля засновником Kith Ронні Файга, пофарбованого в зелений колір Kith Vitality Green.

«Запуск другого 3D-білборда для BMW, цього разу у співпраці з Kith, поєднує різні та захоплюючі естетичні елементи в єдину динамічну анімацію. Ми дуже задоволені результатом», – сказав Метью Едвардс, виконавчий креативний директор GS&P.

BMW активно просуває свої електромобілі за допомогою різноманітних яскравих рекламних кампаній. Бренд включив свій BMW iX у рекламний ролик Дня Землі за участю актора Кріса Пайна, а iX та BMW i4 стали героями реклами Суперкубку за участю Арнольда Шварценеггера та Сальми Хаєк.

Розкажіть друзям про новину