10 Тра 2024, 12:54

Благодійна ініціатива до Дня матері та 4,5 млн на авто для ЗСУ: щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Благодійна ініціатива Lancôme до Дня матері

Другий рік поспіль Lancôme запускає благодійну ініціативу, ціль якої — допомога діткам із вродженими вадами серця. З 1 до 31 травня 2024 року 100 грн від продажу кожного засобу Lancôme передасть до одного з найбільших благодійних фондів в Україні — «ТВОЯ ОПОРА». Це єдина українська організація, яка входить до Всесвітньої Федерації Серця (структура Всесвітньої організації охорони здоров’я). Як і минулого року, ціль — 1 000 000 грн.

Jysk запустив благодійну акцію для підтримки скандинавського терапевтичного саду на Подолі

Jysk запустив благодійну акцію для підтримки терапевтичного саду в скандинавському стилі, який організовує данський містопланувальник і дизайнер Мікаель Колвілл-Андерсен. Щоб долучитись до акції, потрібно придбати благодійну наліпку на касах магазинів Jysk у Києві. Акція триватиме до 15 травня. Усі кошти від продажу наліпок перерахують громадській організації «Притисько-Микільська» для проведення робіт із побудови й облаштування терапевтичного саду, який призначений для боротьби з психічними травмами й ПТСР.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
#GivingCharityPass: 5 000 000 грн на благодійність від WhiteBIT та Української асоціації футболу

Компанія WhiteBIT підтримали ініціативу Української асоціації футболу з надання благодійної допомоги у розмірі 5 000 000 грн для військових та спортсменів з інвалідністю. Зокрема 1 500 000 грн отримала Українська асоціація футболу людей з інвалідністю. Така сума забезпечить присутність Чоловічої збірної України з футболу серед гравців з ампутованими кінцівками на Євро-2024 у Франції. Сума у розмірі 2 000 000 була передана Благодійному фонду «Хартія» на придбання дронів у рамках збору під назвою «Збір на ураження‎» в 13 бригаду оперативного призначення НГУ «Хартія‎». Ще 1 500 000 грн було передано одному з військових спецпідрозділів на закупівлю планшетів та портативних зарядних станцій EcoFlow.

GlobalLogic запустила програму підтримки ветеранів

Зі служби в ЗСУ до співпраці з GlobalLogic вже повернулись 67 ветеранів. Створена програма підтримки допомагає їм швидше повернутись до цивільного життя, а колективу — створити комфортні умови співпраці для захисників та захисниць. Програма триває до 12 місяців, надає професійну та психологічну підтримку, а також ряд бенефітів. Після повернення зі служби фахівці GlobalLogic отримують Demobilizaton kit для покращення фізичного та ментального стану. Компанія пропонує ветеранам тривалу (до півроку) перерву в наданні послуг, а також здійснити поїздку у Карпати для відпочинку та відновлення сил. Для тих, хто бажає підвищити кваліфікацію, є менторська підтримка зі складенням індивідуального плану розвитку, й доступ до професійних курсів. Щоб фахівці компанії адаптувались до потреб ветеранів, проводять внутрішнє навчання для консультантів.

Клієнти EVA задонатили 4,5 млн грн на авто для ЗСУ

Лінія магазинів EVA, команда благодійного проєкту ГЕРОЙCAR та тисячі свідомих українців завершили збір «Хід конем» на пікапи для захисників. Найактивніший донатор встиг зробити цілих 50 переказів. Загальна сума збору склала 4 461 857 грн, тоді як на початку планувалось зібрати 3,6 млн грн на 15 пікапів для Третьої окремої штурмової бригади. Тепер, крім них, команда ГЕРОЙCАR зможе придбати ще й кілька потужних автівок для сил ППО.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео