13 Вер 2022, 12:53

Бізнес запустив маркетплейс для просування українського експорту

Бізнес вкотре об’єднує зусилля задля підтримки українського на міжнародній арені: EVO, Visa та Banda презентують маркетплейс товарів, зроблених в Україні українськими виробниками. Проєкт Made with bravery отримав інформаційну підтримку від Міністерства цифрової трансформації, Міністерства закордонних справ України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту і національного проєкту Дія.Бізнес. Логістичний партнер проєкту — Укрпошта, яка забезпечує доставку за кордон.

Його мета — об’єднати у спільноту українських виробників, популяризувати українське за кордоном та сприяти експорту українських товарів. І таким чином допомагати розвитку українського бізнесу та відбудові України. Доставку товарів здійснює Укрпошта.

Маркетплейс Made with Bravery — прекрасна можливість показати круті товари та продукти українських компаній широкому загалу. Україна має сміливих підприємців та першокласні бренди, про які повинен знати весь світ. Ця платформа дозволить бізнесу масштабуватися та знаходити нових клієнтів. А це прибуток, робочі місця, можливість донатити та тримати економіку України на стабільному рівні. До того ж, це ще одна можливість для людей з інших країн дізнатися про українське та підтримати нас.
Михайло Федоров
Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації України
У часи війни підтримка українських компаній надзвичайно важлива, особливо середнього і малого бізнесу. Тому МЗС системно працює над просуванням української продукції за кордоном. Новий онлайн-майданчик українських товарів із доставкою по всьому світу допоможе українському бізнесу експортувати та заробляти гроші за кордоном. МЗС максимально сприятиме його просуванню. Закликаю українських виробників активно відкривати нові можливості цього ресурсу.
Дмитро Кулеба
Міністр закордонних справ України

На маркетплейсі представлені речі різноманітних категорій для різних віку та статі: одяг, взуття, аксесуари, товари для дому. А також їжа та напої, які мають довгий термін придатності та можуть доставлятися.

Продавати свої товари можуть українські виробники, які відповідають певним вимогам. Ці вимоги перевіряються при реєстрації. Зокрема, продавцем на маркетплейсі може бути виключно суб`єкт підприємницької діяльності, який зарекомендував себе на ринку України як виробник/продавець товарів високої якості.  У першу чергу йдеться про бренди, що представлені у соціальних мережах, мають гарні фото та опис товару. Також у пріоритеті  — виробники унікальних, автентичних речей. Дізнатись подробиці про умови реєстрації виробника, розміщення товарів та інші аспекти приєднання до спільноти виробників Made with bravery можна за цим посиланням. Крім того, якщо мерчант поповнює рахунок маркетплейсу бізнес-картками Visa, він додатково отримує компенсацію розміром у 10% (деталі та термін дії акції – за посиланням).

«Українські виробники, зокрема дизайнери одягу, взуття і прикрас, уже давно отримали визнання у світі. У їхніх виробах ходять найвідоміші зірки. Однак, поки що креативність, оригінальність та відмінна якість цих товарів невідома широкому загалу. Ми прагнемо закохати весь світ в українське, закріпити переконання, що українське це круте. Саме для цього ми створили маркетплейс Made with bravery. І саме тому критерії, яким має відповідати продавець маркетплейсу, високі. Наша мета щоб і товар, і якість сервісу при купівлі українського приємно дивували іноземного покупця. І “зроблене в Україні” стало невід’ємною частиною його життя і побуту», — пояснює Микола Палієнко, CEO та співзасновник EVO.

5% від вартості кожного придбаного товару маркетплейс передає фандрейзинговій платформі United24. Спеціальна комісія платформи спрямовує дані кошти на актуальні на той момент програми з відбудови України. Крім того, при оплаті карткою Visa додатково ще 5% від вартості покупки також перераховуються United24 на підтримку і відбудову держави.

«Підтримка малого та середнього бізнесу один із глобальних напрямів діяльності компанії Visa. Українські підприємці героїчно продовжують роботу у надзвичайно складних умовах та тримають на власних плечах економіку країни, і наш обов’язок, як великого бізнесу, створити всі умови для розширення ринків збуту. Завдяки ініціативі усіх партнерів цей проєкт не лише відкриває міжнародні можливості для українських виробників, але й підтримує відбудову України», — зазначає Віра Платонова, старша віцепрезидентка, директорка з регіонального розвитку Visa в 17 країнах.

Згідно з даними Київської школи економіки, загальна сума прямих збитків інфраструктури сягає $114.5 млрд. Тому підтримка відбудови країни є дуже актуальною, адже вимагає значних коштів. Кожна покупка на Made with bravery — цеглинка у “нових стінах” України. Саме ця ідея стала основою першої комунікаційної кампанії Made with bravery. ЇЇ ілюструє проморолик.

«Першою комунікацією ми доносимо іноземцям ідею самого маркетплейсу: купуючи українські товари, ти допомагаєш відбудовувати Україну. Кожна покупка отримує новий сенс, стає метафоричною цеглиною у нових стінах. Персонажами з ролику ми підкреслили сміливість наших виробників, які продовжують створювати, попри всі руйнації від російських ракет. А сам ролик зробили руками у стилі стопмоушн, щоб краще передати дух українського крафту», — пояснює Олексій Дивисенко, креативний директор проєкту в Banda.

Made with bravery доставляє замовлення до багатьох країн світу. Із їхнім повним переліком можна ознайомитися за посиланням.

Доставку придбаних товарів здійснює національний оператор поштового зв’язку Укрпошта. Терміни доставки до конкретної країни світу визначаються правилами роботи поштового оператора. Більше деталей можна знайти на сайті Укрпошти.

Кожен може стати амбасадором проєкту та підтримати українського виробника поширенням інформації про маркетплейс серед іноземців. Завантажити візуальні матеріали для поширення можна за даним посиланням.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео