Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
26 Тра 2023, 14:25

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

60 000 гривень за прапор українських захисників
SONY DSC

20 травня у м. Українка Київської області відбувся на забіг для сталевих – RUN FOR AZOVSTAL. Подію організували благодійний фонд “YOUkraine” та громадська організація “Жінки зі сталі”, щоб нагадати про захисників «Азовсталі», які вже рік перебувають у російському полоні та підтримати звільнених Героїв. Прапор гарнізону «Маріуполь» з автографами легендарних захисників, який продали за рекордні на аукціоні 60 000 гривень.

Бібліотеки для військових у шпиталях разом створюють Yakaboo та ГО DoLadu

Національна книжкова платформа Yakaboo у партнерстві із ГО DoLadu створює бібліотеки при шпиталях, де лікуються військові. Так, цими днями Yakaboo вже передала необхідну літературу за списком психологів з ГО до центру DoLadu на базі Київського міського клінічного госпіталю ветеранів війни.

Київстар, 1+1 media та Повернись живим запустили збір для 146 саперних груп заради розмінування країни

В Україні стартувала кампанія «Нам тут жити». Її мета — зібрати 175 мільйонів гривень на забезпечення транспортом і всім необхідним для розмінування обладнанням та майном 146 інженерно-саперних груп у складі Сил підтримки ЗСУ. Ініціатори проєкту – Київстар та фонд «Повернись живим», партнером ініціативи стала група 1+1 media. У межах збору можна оформити підписку на щомісячний донат або зробити індивідуальний внесок на сайті ініціативи.

Uklon та БФ Dignitas закрили збір коштів на понад 1 000 ударних FPV-дронів

Українська продуктова IT-компанія Uklon та благодійний фонд Dignitas завершили збір «Люті пташки» на ударні FPV-дрони українського виробництва. Відтак за три місяці українці зібрали 29 874 713 гривень. Своєю чергою, Uklon додатково перерахував власні 3 мільйони гривень, тим самим повністю закривши збір коштів на виробництво. Крім того, видавництво «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» зібрало 1.5 мільйона гривень. «Телебачення Торонто» зібрали майже 1 мільйон гривень. Під час стріму команда розігрувала ексклюзивні подарунки. Письменник, музикант та волонтер Сергій Жадан передав 500 тисяч гривень на «Люті пташки», зібравши кошти на одному із благодійних концертів гурту «Жадан і Собаки». Фахівці «Консалтингової групи А-95» теж передали проєкту «Люті пташки» 500 тисяч гривень. Бренд BOBKOVA об’єднав українських дизайнерів для участі в Pop-Up Store в Берліні та Франкфурті, де відсоток з продажів спрямували на «Люті пташки». Загалом, українські бренди зібрали більш як 100 000 гривень.

Розкажіть друзям про новину