20 Тра 2024, 15:45

Білборди зі звуковим супроводом розповіли про причини бездомності ЛГБТК-людей

Майже кожна п’ята ЛГБТК+ людина протягом свого життя стикається з проблемою бездомності. При цьому 77% з них називають причиною своєї бездомності неприйняття сім’єю, коли вони зробили камінг-аут або їх сексуальна орієнтація була викрита.

Кампанія агенції Mr. President спрямована на поширення інформації про бездомність ЛГБТК+ з метою збору необхідних коштів для організації Stonewall Housing, щоб підтримати тих, хто потребує консультацій, тимчасового житла та адвокації.

Кампанія, яка стартувала по всій Великій Британії, використовує локалізовані повідомлення, щоб допомогти людям відчути кризу «близько до серця». На креативі можна побачити людину з ЛГБТК+ спільноти, яка стоїть за матовим склом вхідних дверей.

Завдяки використанню звукової технології Ocean Labs можна почути крики, лайку та сімейне неприйняття, з якими стикаються люди з цієї спільноти, коли вони відкриваються. Повідомлення «Вигнали за камінг-аут» запрошує зробити пожертвування, щоб допомогти Stonewall Housing покласти край бездомності ЛГБТК+ людей.

Для того, щоб достовірно відобразити кампанію, команда Mr. President працювала разом з представниками ЛГБТК+ спільноти.

Клер Лінакр-Хілтон, директорка з розвитку Stonewall Housing, сказала: «Кожна людина заслуговує на місце, яке можна назвати домом, вільне від дискримінації та страху. Наша нова кампанія «Kicked Out for Coming Out» не лише проливає світло на гостру потребу в безпечному та сприятливому житлі, а й підкреслює глибокий вплив підтримки громади на зміну життя. Заохочуючи пожертви в рамках цієї кампанії, ми можемо продовжувати надавати основні послуги та відстоювати житлові права людей».

Лора Кларк, асоційований креативний директор Mr. President, сказала: «Як невелика благодійна організація, ми дуже хотіли створити щось значуще для Stonewall Housing. Статистика бездомності ЛГБТК+ шокує, тому ми хотіли привернути увагу до цієї проблеми, давши людям змогу зрозуміти, як це — бути відкритими для ЛГБТК+, створюючи обізнаність, якої потребує і на яку заслуговує благодійна організація».

Розкажіть друзям про новину