26 Жов 2023, 12:59

Білборди закликали британців не дарувати погані та нудні подарунки

Онлайн-маркетплейс подарунків Not On The High Street та організація Crisis this Christmas, яка займається боротьбою з бездомністю, привертають увагу до руйнівного впливу поганих різдвяних подарунків на кількість відходів за допомогою потужної зовнішньої реклами.

На кампанію надихнуло розуміння того, що 2023 року було викинуто понад 3 088 345 неякісних різдвяних подарунків, а 8 з 10 людей отримують так звані «погані подарунки» на Різдво, причому лише минулого року їх було подаровано 55 393 286.

Спеціальні 3D білборди були створені у партнерстві з агентствами Uncommon London, Hearts & Science, Grand Visual та Talon.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Ми надзвичайно вдячні за підтримку Not on the High Street цього Різдва. Тільки завдяки такій підтримці, як їхня кампанія «Don’t Gift» та щедрим клієнтам, ми можемо бути поруч з людьми, які опинилися в ситуації бездомності, як на Різдво, так і протягом усього року, щоб допомогти їм відновити своє життя і назавжди залишити бездомність позаду», — сказав виконавчий директор з питань бренду, маркетингу та фандрейзингу організації Crisis Роб Хеярд.

«У Crisis this Christmas ми підтримаємо тисячі людей, які страждають від відсутності житла або живуть у небезпечних умовах, таких як хостели та готелі, по всій Англії, Вельсу та Шотландії, надаючи їм їжу, поради та підтримку на початку їхнього шляху до виходу з бездомності. Підтримка Not on the High Street допоможе нам і надалі підтримувати людей, які починають своє життя поза межами бездомності, цього Різдва».

Кошти, зібрані завдяки бордам з надписами «Don’t’ Gift Landfill», «Don’t Gift Big Biz» і «Don’t Gift Boring», будуть передані ритейлером до благодійної організації Crisis.

Генеральний директор Not On The High Street Ліанн Ротвел додала: «З наближенням святкового сезону як ніколи важливо ретельно проаналізувати, як ми даруємо подарунки і як наші відходи впливають на планету.

Ми знаємо, що цього року витрати будуть меншими через кризу вартості життя, тому ми хочемо переконатися, що якщо ви хочете придбати подарунки в цей святковий сезон, ви не витратите гроші даремно і не збільшите кількість відходів у світі».

Вона підсумувала: «Ось чому ми запустили ці сміливі експерименти поза домом, щоб привернути увагу до проблем, які погані подарунки створюють на нашій планеті, і ми сподіваємося, що наш посібник «Don’t Gift» допоможе покупцям знайти ідеальну річ для того, кому вони купують».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео