Білборди закликали британців купувати речі в секонд-хенді
18 Кві 2023, 17:11

Білборди закликали британців купувати речі в секонд-хенді

Платформа оголошень Gumtree «більше не соромиться» ролі, яку вона може відіграти у скороченні викидів вуглецю і демонструє, наскільки серйозно вона ставиться до ролі, яку відіграє нестримне споживання у засміченні планети, очолюючи «повстання споживачів».

Приурочена до Всесвітнього дня Землі 22 квітня, своєчасна екологічна кампанія має на меті звернути увагу на занепокоєння 66% британців щодо впливу швидкої моди на планету, а 47% також занепокоєні довгостроковими наслідками швидкого виробництва товарів для дому.

Щоб очолити повстання, Gumtree розклеїв постери з такими гаслами, як «Чини опір, відмовляйся, бунтуй, використовуй повторно», щоб привернути увагу громадськості до покупок у секонд-хенді.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ханна Роуч, директорка з маркетингу Gumtree, сказала: «Ми більше не ухиляємося від ролі, яку ми можемо відіграти у скороченні викидів вуглецю та заохоченні довгострокових змін у поведінці споживачів».

Менді Шарп, генеральний директор і засновник Tin Man, додала: «Ми сподіваємося, що повністю інтегрована кампанія спонукає націю відмовитися від надмірного споживання і допоможе скоротити викиди вуглекислого газу за допомогою простих циклічних обмінів і закупівель, керованих громадою».

Задумана Tin Man, британським креативним агентством Gumtree, зовнішня реклама була створена його спеціалізованим дизайнерським відділом Tin Studio.

Розкажіть друзям про новину