Мережа з продажу оптики Specsavers тролить туристів, які прибувають до аеропорту Сіднея, повідомленням «Ласкаво просимо до Мельбурна».
Тим часом водіїв, які виїжджають з аеропорту Мельбурна, зустрічає білборд «Ласкаво просимо до Сіднея», а слоган «Треба було йти до Specsavers» з’являється меншим шрифтом.
Цей OOH-жарт є частиною останньої телевізійної кампанії ритейлера «Should’ve», яка зосереджується на напружених і кумедних помилках в аеропортах, спричинених поганим зором.
Шон Бріггс, директор з маркетингового планування Specsavers, сказав: «Як і всі кампанії «Should’ve», ця кампанія близька до людей і має в основі основне серйозне послання: помилки легко робити, якщо у вас поганий зір, що є гарним нагадуванням австралійцям різного віку про необхідність піклуватися про здоров’я очей, коли ми вступаємо в напружений період шкільних занять і літніх канікул».
Кампанія також проводиться в інших аеропортах Австралії.