Після руйнівного землетрусу в марокканському регіоні Марракеш Аль-Хауз у вересні, який забрав понад 2850 життів і залишив тисячі поранених, з’явилася новаторська гуманітарна ініціатива.
Креативна агенція Wunderman Thompson Morocco у співпраці з неурядовою організацією з допомоги безпритульним Jood запустили ініціативу «Life-Saving Outdoors», яка полягає у перетворенні білбордів на намети для тих, хто залишився без даху над головою.
У рамках проекту всього за 48 годин після стихійного лиха вуличні білборди розміром 4х3, виготовлені з високоякісної термотканини, були переобладнані на міцні та водонепроникні термонамети. Ці імпровізовані укриття були особливо важливими для мешканців віддалених гірських сіл, які зіткнулися із суворими погодними умовами без належного житла, забезпечивши їх надійним і зручним тимчасовим дахом над головою.
Хінд Лайді, президент-засновник Jood, назвав цю ініціативу «потужною демонстрацією солідарності та креативності». Ця акція довела, що «навіть у найважчі часи людство може об’єднатися, щоб допомогти один одному», — зазначив він.
Набіль Саріх, креативний директор Wunderman Thompson Morocco, підкреслив подвійну користь ініціативи: надання негайного притулку тим, хто його потребує, та перепрофілювання старих білбордів для неймовірної справи.
«Концепція «Life-Saving Outdoors» втілює в собі потенціал кожного переобладнаного білборда 4х3, який може слугувати тимчасовим притулком для сімей з більш ніж вісьмома людьми у критичні часи. Він забезпечує необхідний притулок, хоча й тимчасовий, коли це вкрай необхідно, — сказав Саріх. — Однак його вплив виходить за рамки простого надання притулку, він також оновлює старі білборди і дає їм друге життя, демонструючи їхню здатність бути повторно використаними для життєво важливих ініціатив».
Вплив ініціативи «Life-Saving Outdoors» був значним. За перші 48 годин було виготовлено близько 50 наметів, в яких знайшли притулок 400 сімей. На сьогодні 1219 наметів та необхідних речей, таких як ковдри та їжа, були доставлені постраждалим.