Coca-Cola представила «The Playable Billboard» — інтерактивний диджитал досвід, що спонукає перехожих буквально грати на величезному екрані зовнішньої реклами на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.
Креатив народився з поширеної ігрової поведінки геймерів, які часто грають наодинці в реальному житті. «The Playable Billboard» був розроблений, щоб створити розважальний момент для всіх, щоб відчути себе частиною гри та налагодити зв’язок з іншими.
Натхненні ретро-спортивними відеоіграми з двомірною графікою, пляшки Coca-Cola замінили бити для ударів по м’ячу туди-сюди і контролювались двома гравцями, які змагались за перемогу, набравши 10 очок.
Coca-Cola використала ностальгію в монументальному масштабі, наповненому сучасним змістом, завдяки використанню передових технологій, щоб створити значний незабутній досвід для гравців, перехожих і глядачів.