Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру
26 Кві 2024, 13:48

Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру

Coca-Cola представила «The Playable Billboard» — інтерактивний диджитал досвід, що спонукає перехожих буквально грати на величезному екрані зовнішньої реклами на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.

Креатив народився з поширеної ігрової поведінки геймерів, які часто грають наодинці в реальному житті. «The Playable Billboard» був розроблений, щоб створити розважальний момент для всіх, щоб відчути себе частиною гри та налагодити зв’язок з іншими.

Натхненні ретро-спортивними відеоіграми з двомірною графікою, пляшки Coca-Cola замінили бити для ударів по м’ячу туди-сюди і контролювались двома гравцями, які змагались за перемогу, набравши 10 очок.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Coca-Cola використала ностальгію в монументальному масштабі, наповненому сучасним змістом, завдяки використанню передових технологій, щоб створити значний незабутній досвід для гравців, перехожих і глядачів.

Розкажіть друзям про новину