Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру
26 Кві 2024, 13:48

Білборд Coca-Cola закликав перехожих зіграти в гру

Coca-Cola представила «The Playable Billboard» — інтерактивний диджитал досвід, що спонукає перехожих буквально грати на величезному екрані зовнішньої реклами на Таймс-Сквер у Нью-Йорку.

Креатив народився з поширеної ігрової поведінки геймерів, які часто грають наодинці в реальному житті. «The Playable Billboard» був розроблений, щоб створити розважальний момент для всіх, щоб відчути себе частиною гри та налагодити зв’язок з іншими.

Натхненні ретро-спортивними відеоіграми з двомірною графікою, пляшки Coca-Cola замінили бити для ударів по м’ячу туди-сюди і контролювались двома гравцями, які змагались за перемогу, набравши 10 очок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Coca-Cola використала ностальгію в монументальному масштабі, наповненому сучасним змістом, завдяки використанню передових технологій, щоб створити значний незабутній досвід для гравців, перехожих і глядачів.

Розкажіть друзям про новину