Bickerstaff розробили брендинг та комунікацію для благодійного фонду
29 Бер 2022, 13:42

Bickerstaff розробили брендинг та комунікацію для благодійного фонду

З початком війни в Україні в більшості областей гуманітарна катастрофа. Кожна небайдужа людина чи організація намагається власним коштом посприяти нашій перемозі. Але хаотичні пожертвування в різні благодійні організації не мають такої високої ефективності, як цілеспрямована допомога фондам за їх потребами. 

Креативна агенція Bickerstaff.734 розробила брендинг та комунікацію благодійного фонду “Слава Україні”, офіційного партнера Верховної Ради України, щоб спростити збір коштів.

Головною метою фонду є забезпечення пріоритетних потреб різних категорій населення, що постраждали від воєнної агресії Росії. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Агенція вирішила, що слави в Україні вже достатньо. Зараз через війну Україна потребує реальної підтримки та гуманітарної допомоги. Це і стало основною ідеєю промо-ролику і айдентики фонду. Зараз у складний час допомога і донації допоможуть здолати ворога. Тому ключовим образом айдентики обрали веселку у синьо-жовтих кольорах, як символ благополуччя після похмурого дощу. Створений дизайн дуже спрощує сприйняття інформації, особливо такої складної, як збір коштів для постраждалих від війни.

Щоб привернути увагу до проблеми Bickerstaff також розробили банери з фотографіями з гарячих точок і закликом підтримки благодійного фонду. 

Фонд приймає кошти як від небайдужих громадян України, так і від іноземних та українських організацій і країн.
Допомогти у закупівлі першочергових товарів і детальніше про фонд за посиланням.

Розкажіть друзям про новину