Безкінечний прес, сміх та інше: Tubi представив нову абсурдну рекламу
18 Вер 2023, 16:21

Безкінечний прес, сміх та інше: Tubi представив нову абсурдну рекламу

Нішевий контент стрімінгової платформи Tubi не стоїть на місці, як це продемонстровано в чотирьох кумедних нових роликах від Mischief, які продовжили тему «кролячої нори», представлену на цьогорічному Суперкубку.

Новина за темою
«Пуститися берега», кролики-крадії та Бен Аффлек з пончиками: 10 найкращих реклам Супербоулу

Романтичні комедії з серцеїдами-рятувальниками, що демонструють свій прес? Таких на Tubi предостатньо, якщо вірити ролику нижче, який ілюструє глибину контенту на платформі.

Слоган «Find your rabbit hole» є оптимізованою версією фрази рекламного ролика на Суперкубку «Find rabbit holes you didn’t know you were looking for».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ніколь Парлапіано, директорка з маркетингу Tubi, розповіла, що вона хотіла дотримуватися теми кролячих нір, яка привернула багато уваги на Суперкубку, але також розвинути її. Для цього довелося заглибитися в те, що насправді означає для користувачів Tubi мати найбільшу бібліотеку серед стрімерів (понад 200 000 фільмів і серіалів та майже 250 каналів FAST).

«Це означає, що якщо вам щось подобається, незалежно від того, наскільки це специфічно чи незрозуміло, у нас це є, і у нас цього багато, — сказала вона. — Якщо вам подобаються кримінальні драми про наркоторговців, у нас є контент не на один день, а, можливо, на тижні. Те ж саме з романтичними комедіями та гарячими рятувальниками. Це справді свято для наших шанувальників, які знаходять ці місця на Tubi і ніколи не відчувають порожнечу, як-от: «Я щойно подивився один серіал на Netflix, але не знаю, що дивитися далі, а тут немає нічого подібного».

Ці ролики також прикметні тим, що в них не показано жодного кадру з реальних фільмів і шоу, доступних на Tubi, що є помітною відмінністю від інших стримерів, які, як правило, роблять ставку на просування конкретних назв.

«Це постійний виклик — не показувати контент як розважальний бренд, — сказала Парлапіано. —Я не знаю, коли ми досягнемо цієї точки перегину [показу контенту з бібліотеки], але я думаю, що це дійсно цікавий виклик».

Останні два ролики включають кримінальні драми і ситкоми.

У рамках кампанії представлений великий елемент зовнішньої реклами з дотепними репліками.

Окрім цих чотирьох роликів, Tubi та Mischief також розробили окрему серію роликів на футбольну тематику, які транслюватимуться під час трансляції НФЛ.

Минулого тижня Tubi оголосив, що кількість активних користувачів перевищила 74 мільйони щомісяця, а за перше півріччя 2023 року було зареєстровано майже 4 мільярди годин стримінгового мовлення, що закріпило за ним місце найпопулярнішого сервісу безкоштовного стримінгового телебачення з підтримкою реклами в США. Це більше, ніж 64 мільйони щомісячних користувачів у лютому.

Розкажіть друзям про новину