Белла Хадід представила свій парфумерний бренд
30 Кві 2024, 15:12

Белла Хадід представила свій парфумерний бренд

Після багатьох років зйомок у рекламних кампаніях Белла Хадід вирішила створити бренд двофазних парфумів без спирту під назвою Ôrebella.

Аромат Salted Muse має ноти морської солі, рожевого перцю, акорд оливкового дерева, лаванди та деревини хрусткої амбри.

Window2Soul має ноти троянди, жасмину, свіжого лимону та бобів тонка.

Blooming Fire поєднує в собі квітку таїтянської моної з пачулі та бергамотом.

В ексклюзивному інтерв’ю WWD Белла розповіла, що ідея створення бренду прийшла до неї після багатьох років змішування ефірних олій.

«У мене завжди була відраза до спирту в ароматах, — каже Хадід. — Ôrebella — це перші двофазні парфуми без спирту. Я хотіла вивести на ринок щось таке, чого люди ще не бачили, і я так довго робила свої ефірні олії для себе».

Одна фаза формули складається з фірмового Ôrelixir — суміші снігового гриба, а також мигдалевої, оливкової, жожоба, ши та олії камелії для зволоження шкіри. В іншій фазі містяться ефірні олії та сировина для аромату.

«Я хотіла, щоб ви наносили на шкіру щось, що мало б багатофункціональне призначення, і в наш час, коли існує так багато продуктів, я знаю, як важко люди працюють, щоб заробити свої гроші. Я не хотіла просто випустити на ринок щось, що було б просто засобом для заробляння грошей, — сказала Хадід. — Я хотіла, щоб люди користувалися парфумами щодня, і відчували, що їхній день став кращим завдяки ним. І саме тому я вибрала двофазну формулу зі зволожувальним ефектом».

Парфуми коштують $35, $72 і $100 за 10, 50 і 100 мл відповідно. 2 травня вони з’являться на сайті бренду, 10 травня — на сайті Ulta Beauty, а 12 травня — у більш ніж 1200 магазинах Ulta у США.

Розкажіть друзям про новину