Барселонські принципи 4.0: що нового
25 Чер 2025, 12:42
PR

Барселонські принципи 4.0: що нового

Міжнародна асоціація з вимірювання та оцінки комунікації AMEC презентувала четверту версію Барселонських принципів — глобального викладу того, що має включати найкраща практика вимірювання та оцінки комунікацій.

З моменту свого створення в 2010 році, Принципи слугують орієнтиром для всіх фахівців у галузі PR та комунікацій, постачальників послуг з оцінки та консультантів, дослідників та студентів, направляючи розвиток практики PR та комунікацій у напрямку вимірювання та оцінки їхньої роботи у значущий, прозорий та орієнтований на результат спосіб.

Що пропонують Бареселонські принципи 4.0:

  • Чіткість і практичність: кожний принцип був вдосконалений для більшої чіткості, змінений для забезпечення його актуальності та структурований для належного послідовного викладу. Вони підкріплені практичними рекомендаціями «що робити». Це робить їх простішими у застосуванні та більш актуальними для щоденного використання.
  • Більш узгоджена структура: переглянута послідовність створює кращий наративний потік, що відображає етапи Інтегрованої системи оцінки AMEC. Тепер принципи починаються з цілей, зацікавлених сторін та аудиторій, переходять до планування, аналізу та оцінки і закінчуються критичною важливістю прозорості, управління та етики.

Відображення потоку Інтегрованої системи оцінки відповідає логіці того, як користувачі повинні впроваджувати найкращі практики в реальних ситуаціях. Принципи були позначені кольорами відповідно до їхнього місця в оновленій графічній системі, щоб можна було легко побачити, де кожен з них застосовується.

  • Модернізована актуальність: оновлення відображає сучасний складний ландшафт комунікацій: від фрагментації аудиторії та управління даними до впливу штучного інтелекту та зростаючої важливості впливу, орієнтованого на зацікавлені сторони. Мова була вдосконалена, щоб підкреслити те, що, як ми знаємо, сприяє кращому успіху комунікацій.

Оновлені Барселонські принципи виглядають наступним чином:

  1. Встановлення чітких, вимірюваних цілей є важливою передумовою для ефективного планування, вимірювання та оцінки комунікації.
  2. Визначення та розуміння всіх зацікавлених сторін є важливими кроками для планування, будування відносин та створення тривалого впливу.
  3. Комплексне вимірювання та оцінка комунікації повинні застосовуватися до всіх відповідних каналів, що використовуються для розуміння та впливу на зацікавлені сторони.
  4. Ефективне вимірювання та оцінка комунікації вимагають якісного та кількісного аналізу.
  5. Не слід використовувати недійсні показники, такі як еквіваленти рекламної вартості (AVE). Натомість слід вимірювати та оцінювати внесок комунікації за її результатами та впливом.
  6. Вимірювання та оцінка повинні відображати результати, наслідки та вплив, пов’язані з організацією та аудиторією зацікавлених сторін.
  7. Етика, управління та прозорість даних, методологій та технологій сприяють формуванню довіри та стимулюють навчання.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео