Банки зазвичай не визнають, коли настають важкі часи. Один з найбільших банків Австралії National Australia Bank визнає.
Його нова кампанія Wrangle Your Money, розроблена креативними агенціями TBWA\Melbourne та Mindshare, відкрито визнає труднощі, з якими стикаються люди, коли йдеться про управління грошима в часи, коли вартість життя зростає, не нагнітаючи при цьому страху та не граючи на їхніх тривогах.
Кампанія, яка вписується в бренд-платформу банку «More Than Money», ретельно керує емпатією та оптимізмом у бренд- та бізнес-роликах, демонструючи, як NAB підтримує та надає клієнтам можливість робити кращі фінансові кроки.
Сюзана Рістевскі, директор з маркетингу NAB, прокоментувалаm «Ми знаємо, що наші клієнти зараз дуже замислюються над тим, як вони витрачають свої гроші. Їм доводиться приймати багато рішень, і NAB підтримує їх і допомагає відчути впевненість у тому, що вони приймають правильні фінансові рішення, незалежно від того, наскільки вони великі чи малі».
Кампанія, натхненна фільмами про Дикий Захід, побудована на ідеї, що NAB підтримує клієнтів в управлінні своїми грошима, коли рішення здаються дикими. У ній показано, як досвідчені банкіри NAB допомагають своїм клієнтам керувати своїми грошима, щоб вони могли приймати більш поінформовані та впевнені фінансові рішення.
Ця робота є продовженням минулорічної кампанії, яка принесла NAB рекордні результати перегляду.