12-та бригада спеціального призначення НГУ «Азов» у співпраці з найбільшим в Україні сайтом пошуку роботи Work.ua оголосили про початок рекрутингової кампанії під гаслом «Війську потрібні різні професії».
«Здебільшого люди думають про «Азов» — і про армію загалом — виключно як про героїв, які штурмують ворожі позиції. Проте велика частина військового підрозділу — це не штурмовики, а забезпечення: кваліфіковані екскаваторники, водії, дизелісти, діловоди, медики та інші», — розповідає Святослав Паламар («Калина»), заступник командира по роботі з особовим складом 12-ї бригади спеціального призначення «Азов».
Сьогодні бригада в пошуку сотень спеціалістів різних напрямів: від стрільців до кухарів, від парамедиків до водіїв, від операторів БПЛА до екскаваторників. Усього на сайті зараз опубліковані вакансії для представників 28 різних професій із діапазоном зарплат від 25 000 до 125 000 грн.
Щоб залучити кваліфікованих фахівців там, де потрібні їхні вміння та знання, «Азов» ініціював рекрутингову кампанію і запросив до співпраці на волонтерських засадах креативну агенцію Banda. Дізнавшись про те, як влаштований процес відбору в бригаду «Азов», агентство запропонувало підхід, який передбачає, що кожна позиція розглядається як вакансія. Ще одним складником рішення стала пропозиція залучити до проєкту компанію Work.ua, на чий сайт із пошуку нових можливостей щодня заходить близько 450 тис. людей.
Говорить співзасновник та СЕО Work.ua Артур Міхно: «Для нас це можливість показати: рекрутинг до війська може відбуватися професійно і цілеспрямовано, а не через вручення повісток на блокпостах. Через неефективну систему набору досвідчені спеціалісти опиняються в окопах, а в той самий час висококваліфіковану роботу виконувати нікому. Людина мусить розуміти, що армія — це теж робота. А військо — теж роботодавець. Там, як і всюди, потрібні мотивовані та кваліфіковані люди. Впевнений, наша співпраця з «Азовом» стане початком системних змін у військовому рекрутингу, адже у Збройних Сил попереду ще багато важкої роботи».
Рекрутмент до «Азову» відбуватиметься так. Відвідувачі сайту Work.ua бачитимуть актуальні вакансії, наприклад, «Автоелектрик», «Кухар» чи «Начальник складу». Щоби податися на вакансію, яка зацікавила, людині треба натиснути кнопку «Відгукнутися» під описом вакансії на сайті. Якщо кваліфікація відповідає очікуванням роботодавця, рекрутер «Азову» зв’язується з кандидатом для співбесіди.
Під час співбесіди в місцевому рекрутинговому центрі кандидата спитають про його чи її досвід, навички, особисті та професійні цілі. Рекрутер також розповість про грошове забезпечення та інші переваги, пов’язані із зарахуванням до армії. У разі успішного проходження всіх етапів добору, рекрутер «Азову» допоможе підготуватися до наступного кроку — зарахування на військову службу, де, крім проходження військово-лікарської комісії та тестування, спільно з офіцером групи комплектування можна буде остаточно визначитися з військовою спеціальністю відповідно до навичок і досвіду кандидата.
Усі новобранці «Азову» проходять кількатижневу бойову підготовку і працюють під керівництвом високопрофесійних командирів.
«Я переконаний у тому, що кожен може вибирати підрозділ, у якому захищатиме Україну в часи війни. Це рішення має бути зваженим, обдуманим та принциповим. «Азов» — це підрозділ, у якому варто служити, бо професіоналізм тут цінується, як і людське життя. І саме розуміння, для чого ми вибрали цей шлях, дає нам наснагу на подальшу боротьбу», — говорить «Калина».
Яскраві блакитні білборди та онлайн-банери кампанії, які з’явилися по всій країні, разюче відрізняються від тих, які українці звикли бачити на своїх вулицях та автотрасах.
«Ми переглянули десятки рекрутингових кампаній в Україні та світі, які зазвичай не відрізняються одна від одної — вирішили змінити підхід та продемонструвати, що сучасна армія складається не лише зі штурмових спеціальностей. Вважаємо, треба шукати різні шляхи комунікації з людьми про залучення до війська. Колаборація з Work.ua та використання стилістики цього бренду в спільній кампанії привертає таку необхідну увагу», — говорить директор Banda Agency Дмитро Адабір.
Розміщення реклами відбувається коштом Work.ua. Частину площин для розміщення оператор зовнішньої реклами «БігМедіа» надав безкоштовно. Комунікаційний етап кампанії триватиме до середини грудня.